رونمایی از پوستر فیلم ترسناک Us

14 December 2018 - 17:30

جوردن پیل (Jordan Peele)، پنج‌شنبه از پوستر جدید فیلم ترسناکش، Us (ما)، رونمایی کرد. این فیلم که “یک کابوس جدید” لقب گرفته است، در واقع دنباله فیلم دیگر پیل به نام Get Out (برو بیرون) است که برنده اسکار نیز شد و در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک فیلم بسیار موفق و معروف، به فروشی بیش از ۲۵۵ میلیون دلار در سراسر دنیا دست یافت. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

پیل در توییتر، هم‌سو با پوستر جدید فیلمش گفته: “مواظب خودتان باشید.”

علاوه بر ایوان الکس (Evan Alex)، مادیسون کری (Madison Curry)، و نوئل شلدون (Noelle Sheldon)؛ شاهادی رایت جوزف (Shahadi Wright Joseph) هم در تابستان به کمپانی توزیع این فیلم  یعنی Universal Pictures پیوست. هم‌چنین بازیگرانی مثل لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، وینستون دوک (Winston Duke)، الیزابت ماس (Elisabeth Moss) و تیم هیدکر (Tim Heidecker) در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

پیل در فیلم Get Out برنده جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه شد. او در حال حاضر هم فیلم جدیدش Us را کارگردانی می‌کند، و در کنار سین مکیتریک (MCkittrick)، جیسن بلوم (Jason Blum)، و هم‌چنین ایان کوپر (Ian Cooper) از طریق کمپانی خودش یعنی Monkeypaw Productions تهیه‌کنندگی فیلم را نیز انجام می‌دهد.

بنا‌ برگفته پیل، تریلر فیلم در روز کریسمس منتشر می‌شود.

فیلم Us 15 مارس ۲۰۱۹ نیز اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.