جان بارومن حاضر است به نقش Doctor Who خود بازگردد

17 September 2016 - 11:09

شاید جان بارومن (John Barrowman) هم‌اکنون در دنیای گیک‌ها و طرفداران کامیک‌بوک با بازی شخصیت ملکوم مرلین – تیرانداز سیاه یا الساحر – محبوب باشد اما این نقشی نبود که او را معروف کرد. هووین‌ها (طرفداران دکتر هو) این مرد را برای بازی در نقش کاپیتان جک هارکنس بهتر از هر شخص دیگری می‌شناسند. او ۴ فصل اول این سریال حضور ناپایدار داشت و بعد از مدتی در سریال فرعی Torchwood نقش اصلی جک هارکنس را باری دیگر قبول کرد. آیا این شخصیت باری دیگر به دنیای اصلی Doctor Who بازمی‌گردد؟ باید ببینیم که خود جان بارومن چه حرفی برای گفتن دارد.

امسال خبری از فصل دهم Doctor Who نخواهد بود و فصل بعدی در آوریل ۲۰۱۷ پخش می‌شود. حال به نظر می‌رسد که جان بارومن به بازی کردن نقش جک هارکنس علاقه داشته باشد. رادیو تایمز در جدیدترین پوشش خود از این مجموعه در گزارشی نوشت که جان بارومن یک قرارداد ویژه برای بازگشت به این مجموعه دارد و این احتمال او را هیجان زده می‌کند. بااینکه ممکن است سریال‌های دی‌سی او کمی چنین برنامه‌ای را با مشکل روبه‌رو کنند، جان بارومن می‌گوید که عوامل CW با بازگشت او به دکتر هو مشکلی نخواهند داشت. او گفت:

جواب من همیشه بله است. این سریال و ژانری است که زندگی من را عوض کرد. من واقعاً عاشق آن هستم و اگر از من بخواهند [که برگردم] بدون هیچگونه تاملی قبول می‌کنم. و همین‌طور تهیه‌کنندگان Arrow هم به من گفتند که اگر چنین اتفاقی افتاد ما با آن مشکلی نخواهیم داشت. من موافق بازگشتن هستم و می‌دانم که جامعه طرفداران زیادی [در انتظار این] هستند.

جک هارکنس در طول ۵ سال تنها در ۱۲ قسمت از Doctor Who حضور داشت اما با سریال Torchwood – که یک مجموعه فرعی در دنیای هو است – و داستان‌های صوتی و رادیویی مربوط به آن تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سری شد. جان بارومن چندوقت پیش اعلام کرده بود که امکان بازگشت سریال ترچوود وجود دارد که با بازخورد بسیار مثبت و هیجانی طرفداران روبه‌رو شد. البته شاید بازگرداندن شخصیت جک هارکنس به این راحتی‌ها هم نباشد چرا که این شخصیت خط داستانی بسیار پیچیده‌ای در مجموعه دکتر هو دارد و همه رمان‌ها و سریال و داستان‌های صوتی فرعی باعث شده‌اند که خط زمانی او در دنیای هو بسیار پیچیده‌تر شود.

torchwood-cast

فصل دهم Doctor Who آخرین مجموعه‌ای است که توسط نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی و افسانه‌ای آن یعنی استیون موفات (Steven Moffat) نوشته می‌شود. تنها اپیزود دکتر هو در سال ۲۰۱۶ قسمت ویژه کریسمس خواهد بود که در اواخر دسامبر پخش می‌شود. پس از آن با وقفه چندماهه می‌توانیم فصل هفتم را ببینیم که هم‌اکنون فیلم‌برداری می‌شود. استیون موفات – که به عنوان نویسنده سریال Sherlock هم شناخته می‌شود – بعد از این فصل جای خود را به کریس چیبنال (Chris Chibnall) – نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال Broadchurch – می‌دهد. باید ببینیم که دست‌پخت این نویسنده بزرگ برای آخرین مجموعه‌ خود چه خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.