کایا اسکودلاریو جایگزین اما رابرترز در سریال Spinning Out محصول نتفلیکس شد

15 December 2018 - 13:00

پس از خروج ناگهانی اما رابرتز (Emma Roberts) از پروژه‌ی Spinning Out محصول نتفلیکس (Netflix)، کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario) بازیگر سری Maze Runner «دونده هزارتو» برای بازی در نقش اصلی این سریال درام با موضوع اسکیت نمایشی انتخاب شد. علت خروج رابرتز از این پروژه تداخل کاری با یک پروژه دیگر بوده است. این سریال توسط سامانتا استتون (Samantha Statton) اسکیت‌باز نمایشی سابق ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اسکودلاریو برای بازی در سریال انگلیسی نوجوانانه‌ی Skins «اسکینز» شناخته می‌شود و همچنین در سری فیلم‌های «دونده هزارتو» در نقش مقابل دیلن اوبرایان (Dylan O’Brien) حضور داشته است. او به زودی در فیلم جنایی هیجانی Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile «به شدت شرور، کاملا شیطانی و پست» دیده خواهد شد که قرار است ژانویه ۲۰۱۹ در جشنواره فیلم ساندنس نمایش داده شود.

Spinning Out سریالی ۱۰ قسمتی است که داستان کت بیکر (با بازی اسکودلاریو) را دنبال می‌کند، یک اسکیت‌باز سطح بالا که وقتی یک سقوط فاجعه‌بار باعث می‌شود از رقابت عقب بماند تصمیم می‌گیرد این حرفه را کنار بگذارد. وقتی این فرصت پیش می‌آید تا کت حرفه‌ی خودش را به عنوان زوج ورزشی در کنار یک پسر مستعد ادامه دهد، او رازی را افشا می‌کند که ممکن است تمام مشکلات زندگی‌اش را برطرف کند. کت و شریکش داخل و خارج زمین اسکیت با مشکلاتی فیزیکی و مالی روبرو می‌شوند، و حتی در راه رسیدن به آرزوی المپیکی خود دچار مشکلات روحی روانی می‌شوند.

استتون و لارا اولسن (Lara Olsen) شورانر و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. توری تانل (Tory Tunnell) و جوبی هارولد (Joby Harold) نیز دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.