انتخاب لوگان لرمن برای نقش اصلی سریال The Hunt ساخته‌ی جوردن پیل

15 December 2018 - 13:30

لوگان لرمن (Logan Lerman) برای بازی در نقش اصلی سریال انتقامی شکار نازی‌ The Hunt «شکار» که توسط جوردن پیل (Jordan Peele) برای آمازون (Amazon) ساخته می‌شود انتخاب شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سفارش ساخت این سریال به صورت کامل داده شده است و ۱۰ قسمت یک ساعته خواهد داشت. The Hunt داستان گروهی به نام شکارچیان را روایت می‌کند که در سال ۱۹۷۷ در نیویورک زندگی می‌کنند. شکارچیان متوجه می‌شوند چندصد عضو سطح بالای مقامات نازی بین آن‌ها زندگی می‌کنند و می‌خواهند با توطئه‌ای رایش چهارم را در آمریکا به وجود بیاورند. سپس این گروه تصمیم می‌گیرند این نازی‌ها را به سزای اعمالشان برسانند و نقشه‌های آن‌ها را نقش برآب کنند. این سریال از داستان‌های واقعی الهام گرفته شده است.

لرمن قرار است نقش نفر اصلی گروه به نام جوناه هیدلبام را بازی کند، که قصد دارد مسئول مرگ پدربزرگش را بکشد و درنهایت به گروه شکارچیان می‌پیوندد.

پیل، نویسنده و کارگردان برنده اسکار برای فیلم Get Out «برو بیرون» از طریق شرکت‌های Monkeypaw Productions و Sonar Entertainment تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را برعهده دارد. دیوید ویل (David Weil) سازنده‌ی سریال است که همچنین نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارد.

شرکت‌های Monkeypaw Productions و Sonar Entertainment متعلق به جوردن پیل تهیه‌کنندگی سریال The Hunt را برعهده دارند، در حالی که پیل و وین روزنفیلد (Win Rosenfeld) از طریق شرکت Monkeypaw تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. تام لزینسکی (Tom Lesinski) و جنا سانتویانی (Jenna Santoianni) نیز از طریق شرکت Sonar تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را برعهده دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.