بازیگران جدیدی به فیلم Downhill محصول فاکس سرچلایت پیوستند

15 December 2018 - 16:00

میراندا اتو (Miranda Otto)، زک وودز (Zach Woods) و زوئی چاو (Zoë Chao) برای بازی در فیلم Downhill «اسکی سرعت» ساخته‌ی نت فکسون (Nat Faxon) و جیم رش (Jim Rash) انتخاب شدند. این فیلم بازسازی درام کمدی سوئدی موفق Force Majeure «فورس ماژور» محصول سال ۲۰۱۴ است. در این فیلم همچنین ویل فرل (Will Ferrell) و جولیا لوئی درایفوس (Julia Louis-Dreyfus) حضور دارند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

Downhill این داستان را دنبال می‌کند که چگونه فرار از بهمن طی اسکی بازی در آلپ باعث می‌شود یک خانواده‌ی به نظر عالی دچار آشفتگی ‌شوند، جایی که آن‌ها مجبور می‌شوند زندگی و احساسات واقعی خود نسبت به یکدیگر را دوباره ارزیابی کنند. فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط جسی آرمسترانگ (Jesse Armstrong) نوشته شده است.

فیلم Force Majeure به نویسندگی و کارگردانی روبن اوستلوند (Ruben Östlund) برنده جایزه‌ی هیئت ژوری را در جشنواره فیلم کن شد، و داستان درام روانشناختی تاریکی درباره‌ی وقایع پس از یک فاجعه‌ی ناگوار را روایت می‌کرد.

درایفوس همچنین تهیه‌کنندگی فیلم را در کنار آنتونی برگمن (Anthony Bregman) برعهده دارد، و کارگردان فیلم اصلی اوستلوند، تهیه‌کننده فیلم اصلی اریک همندورف (Erik Hemmendorff) و استفانی آزپیازو (Stefanie Azpiazu) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

فکسون و راش پس از همکاری خود در فیلم درام کمدی مورد تحسین The Way, Way Back در سال ۲۰۱۳ و نویسندگی فیلم The Descendants «زادگان» که نامزدی اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی را برای آن‌ها به ارمغان آورد دوباره در ساخت Downhill با هم همکاری می‌کنند. فکسون به تازگی در ساخت انیمیشن Disenchantment «افسون زدایی» محصول نتفلیکس دست داشته، و راش قرار است در سریال انیمیشنی Harley Quinn «هارلی کویین» محصول دی‌سی یونیورس صداپیشگی کند.

اتو بیشتر برای بازی در نقش ایووین در سه‌گانه‌ی The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» شناخته می‌شود، و همچنین به تازگی در سریال Chilling Adventures of Sabrina «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» حضور داشته است. وودز در فیلم نامزد اسکار The Post «پست» در کنار مریل استریپ (Meryl Streep) و تام هنکس (Tom Hanks) حضور داشت. پروژه‌ی بعدی او The Angry Birds Movie 2 «پرندگان خشمگین ۲» محصول سونی است. چاو نیز به زودی در فیلم اقتباسی Where’d You Go Bernadette در کنار کیت بلانشت (Cate Blanchett) دیده خواهد شد.

فیلم‌برداری فیلم Downhill قرار است اوایل سال ۲۰۱۹ در اتریش آغاز شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.