حضور پاول جیمز در نقش اول درام موزیکال Mixtape از نتفلیکس

15 December 2018 - 21:30

در درام موزیکال Mixtape (نوار میکس) که قرار است به زودی از نتفلیکس (Netflix) پخش شود، پاول جیمز (Paul James) در نقش اصلی هنرنمایی می‌کند. بنا بر گزارش Deadline، پاول جیمز که هنرپیشه فیلم The Path (مسیر) نیز بود، در این درام نقش سم (Sam) را بازی می‌کند، یک بیوه مرد جوان و پنهانی رمانتیک که دلش می‌خواهد ترانه‌سرا شود، و خودش را وقف آسایش و خوشبختی تنها پسرش کرده است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

زمانی که این کار به طور آزمایشی از شبکه Fox پخش می‌شد، این نقش را اول راول کاستیلو (Raul Castillo)، بازیگر فیلم Atypical (غیر عادی)، بازی می‌کرد. با این حال زمانی که نتفلیکس مجوز پخش این سریال را گرفت، تغییر گروه بازیگران امری اجتناب ناپذیر بود. در این درام، جنا دیوان (Jenna Dewan) (در Step Up (استپ آپ))، کالی هرناندز (Callie Hernandez) (در Under the Silver Lake (زیر رود نقره‌ای))، کامبل اسکات (Campbell Scott) (در House of Cards (خانه پوشالی)) و همین‌طور مادلین استوو (Madeline Stowe) (در ۱۲Monkeys (میمون ۱۲)) نیز ایفای نقش می‌کنند.

درام Mixtape در واقع یک درام موزیکال رمانتیک است که با پیوند دادن گروهی از آدم‌های مختلف و ناامید به یکدیگر، در لس‌آنجلس امروزی، از طریق موسیقی‌ای که در قلب و ذهنشان زنده است، به داستان‌های عاشقانه می‌نگرد. و این درام توسط جاش سافران (Josh Safran)، شورانر سابق فیلم Smash (برخورد)، خلق شد.

این نمایش، تولید مشترک استودیوهای Annapurna Television، ۲۰th Century Fox TV، و Fox21 TV است. سافران، علاوه بر نویسندگی اثر، به همراه مگان الیسون (Megan Ellison) (از طرف کمپانی Annapurna)، سو ناگل (Sue Naegle)، و هم‌چنین علی کراگ (‌Ali Krug)، تهیه‌کننده اجرایی نیز است. ساخت این سریال ده اپیزودی رسما در طول تابستان به سرانجام رسید اما تا این لحظه هیچ تاریخی برای پخش آن اعلام نشده است.

شاهد حضور جیمز در تریلر علمی-تخیلی The Hot Zone (منطقه داغ) که به زودی اکران می‌شود و هم‌چنین Game of Thrones (بازی تاج و تخت) نیز خواهیم بود.

منبع:‌Coming soon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.