ساخت سریال اقتباسی The Black Tapes به سفارش ان. بی. سی

15 December 2018 - 22:00

بنا بر گزارش Deadline، کانال NBC سفارش ساخت سریالی را با اقتباس از درام سوپرنچرال The Black Tapes (نوارهای سیاه)، اثر مشترک پاول بی (Paul Bae) و تری مایلز (Terry Miles) و هم‌چنین متیو آرنولد (Matthew Arnold) (دستیار سازنده Emerald City (شهر زمرد)) داده است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این سریال در مورد روزنامه‌نگاری‌ست که به بررسی امورات دکتر ریچارد استرند (Richard Strand) می‌پردازد، شکاکی مذهبی که برای رسوا کردن افراد و وقایع سوپرنچرال که با ارواح واقعی و جسمانی سرو کار دارند، ماموریت‌های مختلفی را آغاز می‌کند.

نمایش دوازده اپیزود فصل اول این سریال در ۲۰۱۵ آغاز شد، و از زمان شروع پخشش به علت محتوای عمیق، متن هوشمندانه و تولیدی منسجم و کامل، نقد و بازدیدهای پر شور و حرارتی را از منتقدین و تماشاگران به یک اندازه دریافت کرد. دوازده اپیزود فصل دوم در ۲۰۱۶ و شانزده اپیزود فصل سوم هم در آگوست ۲۰۱۷ به نمایش درآمدند و با پایانی باز جهت ادامه یافتن در فصلی دیگر به اتمام رسید، گرچه خالقان اثر در ماه مارس اعلام کردند که فصل چهارم سریال نیز در دست ساخت است. سریال تا به امروز ۵/۴۱ میلیون بار دانلود شده است و هم‌چنان جزو ده سریال برتر در دسته Apple’s podcast است.

هم زمان با The Black Tapes، سریال‌های اقتباسی بی‌شمار دیگری براساس  podcast وجود دارد که به زودی پخش می‌شوند، مثل سریال Limetown (مشهور) با حضور ستاره‌هایی مثل جسیکا بیل (‌Jessica Biel) و استنلی توسی (Stanley Tucci) که در استودیوی Facebook Watch اقتباس می‌شود و همین‌طور سریال Wait, Wait…Don’t Tell ME! (صبر کن، صبر کن…به من نگو!) که دراستودیوی NBC Universal’s Wilshire Studios اقتباس می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.