صداپیشگی بنیسیو دل تورو در فیلم Dora the Explorer در نقش سوایپر

16 December 2018 - 13:00

بنیسیو دل تورو (Benicio del Toro) بازیگر فیلم Sicario: Day of the Soldado «سیکاریو: روز سرباز» در فیلم لایو اکشن Dora the Explorer «دورا دختر جهان‌گرد» صداپیشگی نقش سوایپر روباه سارق را برعهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم «دورا دختر جهان‌گرد» توسط جیمز بابین (James Bobin) نامزد ۱۱ جایزه امی و ۴ جایزه بفتا کارگردانی می‌شود، و پس از سریال انیمیشنی Dora the Explorer با ۱۴ فصل و ۱۷۲ قسمت، اولین بار است که این شخصیت لاتین محبوب در یک فیلم سینمایی حضور می‌یابد. این فیلم توسط پارامونت (Paramount) و نیکلودئون (Nickelodeon) با همکاری والدن مدیا (Walden Media) ساخته می‌شود.

نقش دورا توسط ایزابلا مونر (Isabela Moner) ایفا می‌شود که اخیرا در فیلم‌های Transformers: The Last Knight «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» و Sicario: Day of the Soldado «سیکاریو: روز سرباز» حضور داشته است. دورا پس از گذراندن بیشتر عمرش به همراه پدر و مادرش در جنگل‌ها، حالا باید برای ماجراجویی خطرناک جدیدی به نام «دبیرستان» آماده شود! دورا در طول داستان فیلم، به همراه دیگو، دوستانش و بوتس میمون‌اش، درگیر ماجرایی برای نجات پدر و مادرش و حل کردن معمای یک تمدن اینکایی فراموش‌شده می‌شود.

ایزابلا مونر ۱۷ ساله در این فیلم، اوگینو دربز (Eugenio Derbez) را همراهی خواهد کرد که نقش الخاندرو را بازی می‌کند. الخاندرو یکی از ساکنان مرموز جنگل است که تلاش می‌کند از نوجوان‌ها در مقابل غارت‌گران محافظت کند. در این فیلم همچنین جفری والبرگ (Jeffrey Wahlberg) در نقش پسرعمو دیگو؛ نیکولاس کومب (Nicholas Coombe) در نقش رندی، یک پسر دبیرستانی که به دورا علاقه‌مند است؛ مادلین مادن (Madeleine Madden) در نقش سمی، مبصر مغرور کلاس؛ آدریانا بارازا (Adriana Barraza) نامزد جایزه اسکار در نقش ابیولیتا والری، مادربزرگ دورا؛ و تمورا موریسون (Temuera Morrison) در نقش پاول حضور دارند.

«دورا دختر جهان‌گرد» توسط کریستین بر (Kristin Burr) تهیه‌کننده‌ی Christopher Robin «کریستوفر رابین» ساخته می‌شود. همچنین جان جی. اسکاتی (John G. Scotti)، جولیا پیستور (Julia Pistor) و اوگینو دربز تهیه‌کننده‌ی اجرایی این فیلم هستند.

پارامونت فیلم «دورا دختر جهان‌گرد» را در تاریخ ۲ اوت ۲۰۱۹ اکران خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.