مذاکرات سونی با آدریا آرجونا برای همبازی شدن با جرد لتو در فیلم Morbius

16 December 2018 - 13:30

آدریا آرجونا (Adria Arjona) بازیگر فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: » برای همبازی شدن با جرد لتو (Jared Leto) در فیلم موردانتظار Morbius the Living Vampire «موربیوس خون آشام زنده» براساس کامیک‌های مارول با سونی وارد مذاکره شده است. پس از موفقیت فیلم Venom «ونوم» در باکس‌آفیس، تولید این فیلم شکل جدی‌تری به خود گرفته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آرجونا قرار است نقش مارتین، نامزد موربیوس را بازی کند که پس از تبدیل موربیوس به موجودی خون آشام به یک قربانی احتمالی برای او تبدیل می‌شود.

دنیل اسپینوسا (Daniel Espinosa) کارگردانی فیلم Morbius را براساس فیلم‌نامه‌ای نوشته‌ی برک شارپلس (Burk Sharpless) و مت سازاما (Matt Sazama) برعهده دارد. شخصیت موربیوس توسط روی توماس (Roy Thomas) و گیل کین (Gil Kane) در کامیک‌های مارول خلق شده و اولین بار سال ۱۹۷۱ در شماره ۱۰۱ کامیک‌بوک Amazing Spider-Man «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» حضور داشت.

شخصیت دکتر مایکل موربیوس سعی می‌کند بیماری خونی نادر خودش را درمان کند که این کار او باعث می‌شود به نوعی از خون‌آشام تبدیل شود که قدرت زیاد، دندان‌های نیش بلند و علاقه شدیدی به خون دارد. این شخصیت بارها با مرد عنکبوتی جنگیده، اگرچه در نهایت چند کامیک‌بوک مخصوص خودش به او اختصاص پیدا کرد که در آن‌ها خط داستانی قهرمانانه‌تری داشت. او ‌در کامیک‌ها دشمنی دیرینه‌ای با بلید شکارچی خون آشام (Blade the Vampire Hunter) دارد. موربیوس قبلا در Spider-Man: The Animated Series «سریال انیمیشنی مرد عنکبوتی» و Ultimate Spider-Man Vs The Sinister Six «مرد عنکبوتی التیمیت در مقابل شش فاسد» حضور داشته است. قرار بود موربیوس اولین بار در فیلم Blade «بلید» حضور داشته باشد، اما حضور افتخاری او از فیلم حذف شد و تبدیل او به شرور فیلم Blade II «بلید ۲» منتفی شد.

آوی آراد (Avi Arad) و مت تولماچ (Matt Tolmach) تهیه‌کنندگی فیلم Morbius را به همراه لوکاس فاستر (Lucas Foster) برعهده دارند و مدیر اجرایی سونی، پالاک پاتل (Palak Patel) بر این پروژه نظارت خواهد داشت. این یکی از چند پروژه اسپین‌آف مرد عنکبوتی است که سونی در دست ساخت دارد که شامل فیلم‌های Silk «سیلک»، Silver and Black «سیلور و بلک» و Nightwatch هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.