فیلمبرداری Mission: Impossible 6 در بهار ۲۰۱۷ آغاز می‌شود

17 September 2016 - 13:00

چه تام کروز را (Tom Cruise) دوست داشته باشم یا از او خوشمان نیاید؛ افراد زیادی از زمانی که تام کروز بازی می‌کرد شروع به رفتن به سینما و دیدن فیلم‌های بلاکباستر و پرفروش کرده‌اند. در میان تمام فیلم‌های پرفروش و موفقی که تام کروز در آن ها بازی کرده است؛ می‌شود فرانچایز Mission: Impossible «ماموریت غیرممکن» بهترین دانست. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فرانچایز Mission: Impossible «ماموریت غیرممکن» با اکران ۵ فیلم در بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۵ بیش از یک میلیارد دلار فروش داخلی داشته است. در سال ۲۰۱۱ با ساخت Mission: Impossible – Ghost Protocol «مأموریت غیرممکن: پروتکل شبح» این فرانچایز نیرو گرفت و قوی‌تر شد. Ghost Protocol توانست به فروش ۷۰۰ میلیون دلاری در سراسر جهان دست پیدا کند و از سایت RottenTomatoes که یکی از معتبرترین سایت امتیاز دهی به فیلم‌ها است؛ امتیاز %۹۴ را کسب کرد. این فروش بالا  تقریبا ساخت دنباله‌ای دیگر را تضمین کرد. در سال ۲۰۱۵ تام کروز برای بار دیگر در نقش ایتان هانت (Ethan Hunt) در فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation «ماموریت غیر ممکن – ملت سرکش» حضور پیدا کرد. فیلم پنجم از فرانچایز محبوب ماموریت غیرممکن برای روبرو نشدن با جنگ ستارگان در باکس آفیس تاریخ اکران خود را به ماه جولای تغییر داد و ملت سرکش موفق شد فروش ۶۸۰ میلیون دلاری در سراسر جهان داشته باشد و از سایت RottenTomatoes امتیاز تازه‌ی %۹۳ را کسب کند.

با توجه به اینکه دو فیلم آخر از فرانچایز ماموریت غیرممکن از لحاظ تجاری و هم از دیدگاه منتقدان موفق بود؛ می‌شد حدس زد که فیلمی دیگر نیز ساخته خواهد شد. هرچند موفقیت دو فیلم اخیر تام کروز در موقعیت بهتری قرار داد و به او این اجازه را داد که دستمزد بیشتری را تقاضا کند. چندی پیش نیز خبری منتشر شد مبنی بر این که روند توسعه‌ی فیلم متوقف شده است تا زمانی که تام کروز و پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) بر روی دستمزد دریافتی او به توافق برسند.

mission-impossible-6-filming-start-2017

حالا به نظر می‌رسد که مذاکرات به پایان رسیده‌اند و میزان حقوق دریافتی تام کروز افزایش یافته است. بر اساس گزارشات hollywoodreporter بهار ۲۰۱۷ فیلمبرداری Mission: Impossible 6 «ماموریت غیرممکن ۶» شروع خواهد شد. ساخت فیلم ششم تعجب برانگیز نیست؛ چون Mission: Impossible – Rogue Nation «ماموریت غیر ممکن – ملت سرکش» با وجود اینکه در تاسبتان شلوغی نیز اکران شد توانست فروش خوبی کسب کند. در تابستان ۲۰۱۵ فیلم‌های Jurassic World «دنیای ژوراسیک»،  Avengers: Age of Ultron «انتقام‌جویان: دوران التران»، Minions ،Inside Out و Ant-Man «مرد مورچه ای» اکران شدند که سه تا از آن‌ها فروش بیش از یک میلیارد دلار کسب کردند.

تا به اینجا اطلاعات کمی از فیلم ششم از فرانچایز Mission: Impossible «ماموریت غیرممکن» منتشر شده است. کارگردان Rogue Nation، کریستوفر مککوری (Christopher McQuarrie)، کارگردانی فیلم ششم را نیز بر عهده دارد. این می‌تواند خبر خوبی باشد؛ چون مککوری چند وقتی است که به عنوان نویسنده و کارگردان موفق عمل می‌کند. کریستوفر مککوری در فیلم Jack Reacher «جک ریچر»، Edge of Tomorrow «لبه فردا» و Rogue Nation «ملت سرکش» به عنوان نویسنده‌ی اصلی یا یکی از نویسندگان کمکی نقش داشته است. تا زمانی که ماموریت غیرممکن داستانی تازه‌ و اکشنی عالی داشته باشد و تام کروز مثل همیشه پرتحرک باشد؛ طرفداران نیز ار آن استقبال می‌کنند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.