ویلو شیلدز به کایا اسکودلاریو در سریال Spinning Out محصول نتفلیکس پیوست

17 December 2018 - 23:30

پس از انتخاب کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario) بازیگر سری Maze Runner «دونده هزارتو» برای بازی در سریال Spinning Out محصول نتفلیکس (Netflix)، حالا قرار است ویلو شیلدز (Willow Shields) بازیگر سری The Hunger Games «بازی‌های گرسنگی» در این سریال با موضوع اسکیت نمایشی نقش سرنا را بازی کند. سرنا خواهر کوچکتر کت بیکر است که دختری منظم و مصمم توصیف شده است. او به دلیل حس رقابت‌طلبی با خواهر بزرگترش، رابطه‌ی پیچیده‌ای با او دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شیلدز بیشتر از همه برای بازی در نقش پریم‌رز اوردین در سری فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی» در نقش مقابل جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، جاش هاچرسون (Josh Hutcherson) و لیام همسورث (Liam Hemsworth) شناخته می‌شود.

Spinning Out سریالی ۱۰ قسمتی است که داستان کت بیکر (با بازی اسکودلاریو) را دنبال می‌کند، یک اسکیت‌باز سطح بالا که وقتی یک سقوط فاجعه بار باعث می‌شود از رقابت عقب بماند تصمیم می‌گیرد این حرفه را کنار بگذارد. وقتی این فرصت پیش می‌آید تا کت حرفه‌ی خودش را به عنوان زوج ورزشی در کنار یک پسر مستعد ادامه دهد، او رازی را افشا می‌کند که ممکن است تمام مشکلات زندگی‌اش را برطرف کند. کت و شریکش داخل و خارج زمین اسکیت با مشکلاتی فیزیکی و مالی روبرو می‌شوند، و حتی در راه رسیدن به آرزوی المپیکی خود دچار مشکلات روحی روانی می‌شوند.

سامانتا استتون (Samantha Statton) و لارا اولسن (Lara Olsen) شورانر و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. توری تانل (Tory Tunnell) و جوبی هارولد (Joby Harold) نیز دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

اسکودلاریو برای بازی در سریال انگلیسی نوجوانانه‌ی Skins «اسکینز» شناخته می‌شود و همچنین در سری فیلم‌های «دونده هزارتو» در نقش مقابل دیلن اوبرایان (Dylan O’Brien) حضور داشته است. او به زودی در فیلم جنایی هیجانی Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile «به شدت شرور، کاملا شیطانی و پست» دیده خواهد شد که قرار است ژانویه ۲۰۱۹ در جشنواره فیلم ساندنس نمایش داده شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.