اپل قراردادی تلویزیونی با جاستین لین کارگردان سری Fast and Furious بست

18 December 2018 - 12:30

جاستین لین (Justin Lin) به تازگی قراردادی انحصاری با اپل (Apple) برای توسعه محتوای تلویزیونی این شرکت بسته است. شرکت پرفکت استورم اینترتینمنت (Perfect Storm Entertainment) متعلق به لین قرار است به صورت اختصاصی برای سرویس استریم آینده‌ی اپل محتوا تولید کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

قرارداد کنونی لین با بخش تلویزیونی سونی (Sony Pictures TV) در حال پایان یافتن است، که شامل تولید سه سریال Scorpion «اسکورپیون»، S.W.A.T «سوات» و ریبوت Magnum P.I «مگنوم پی آی» برای شبکه CBS بوده است. سریال بعدی او Warrior «مبارز» قرار است سال ۲۰۱۹ از شبکه Cinemax پخش شود. پیوستن لین به اپل به این معناست که این شرکت بزرگ در زمینه تکنولوژی کاملا مصمم است محدوده گسترده‌ای از محتواهای اریجینال برای سرویس استریم خودش تولید کند.

لین کارگردانی چند فیلم از فرنچایز The Fast and the Furious «سریع و خشن» را برعهده داشته است که اولین آن‌ها The Fast and the Furious: Tokyo Drift «سریع و خشن: توکیو دریفت» در سال ۲۰۰۶ بود. او همچنین کارگردانی فیلم‌های Fast & Furious «سریع و خشن» در سال ۲۰۰۹، Fast Five «سریع و خشن ۵» در سال ۲۰۱۱ و Fast and Furious 6 «سریع و خشن ۶» در سال ۲۰۱۳ را برعهده داشته و هم‌اکنون در حال کار روی Fast and Furious 9 «سریع و خشن ۹» است که قرار است سال ۲۰۲۰ اکران شود. همچنین شایعه شده او کارگردانی قسمت دهم این فرنچایز را نیز برعهده خواهد داشت، اما این خبر رسما تایید نشده است.

او در تلویزیون هم کارگردانی قسمت‌هایی از سریال Community «اجتماع»، فصل دوم True Detective «کارآگاه واقعی» و چند قسمت از سریال‌هایی که برای شبکه CBS ساخته را برعهده داشته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.