انتشار پوستر جدید فیلم Hellboy قبل از انتشار تریلر روز پنجشنبه

18 December 2018 - 12:30

پوستر جدید فیلم Hellboy «پسر جهنمی» منتشر شد که در آن شاهد دیوید هاربر (David Harbour) با شاخ‌های شیطانی خودش هستیم. علاوه بر این شاخ‌های جذاب، لوگوی Hellboy با آتش پوشیده شده و عبارت «شیاطین هم شیاطینی دارند» بالای آن نقش بسته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دیوید هاربر که در سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» نیز حضور دارد، در این فیلم نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند. بازیگران دیگر این فیلم شامل ایان مک‌شین (Ian McShane) در نقش پروفسور ترور بروتن هولم (ملقب به پروفسور بروم) پدرخوانده پسر جهنمی، میلا یوویچ (Milla Jovovich) در نقش شرور این فیلم، نیمو ملقب به ملکه خون، ساشا لین (Sasha Lane) در نقش آلیس موناهان، پنلوپه میچل (Penelope Mitchell) در نقش گانیدا جادوگر بزرگ، و دنیل دای کیم (Daniel Dae Kim) در نقش سرگرد بن دایمیو می‌شوند.

هاربر درباره‎ی این شخصیت گفته است:

او قلبی مهربان دارد و به شدت دلشکسته است. چیزی که من در فیلم «پسر جهنمی» با آن روبرو هستم به نسبت فیلم‌های قبلی بزرگ‌تر و متفاوت‌تر است. این یک داستان شکسپیری است. داستان شیاطین و جادوگران و مسائلی از این قبیل. اما داستان او خیلی شبیه کسی است که در شرایط بدی گیر افتاده و می‌خواهد آدم خوبی باشد.

نیل مارشال (Neil Marshall) این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای از اندرو کازبی (Andrew Cosby)، کریستوفر گلدن (Christopher Golden) و مایک مینگولا (Mike Mingola) خالق این شخصیت کارگردانی می‌کند. تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده‌ی لری گوردون (Larry Gordon)، لوید لوین (Lloyd Levin) و مایک ریچاردسون (Mike Richardson) است.

فیلم Hellboy «پسر جهنمی» در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.