ساخت سریال کمدی با موضوع اسکیت بازی زنان از شبکه اچ. بی. او

18 December 2018 - 19:30

بنا بر گزارش سایت خبری ورایتی (Variety)، شبکه HBO در حال ساخت سریالی کمدی با موضوع اسکیت بازی زنان است که در واقع از فیلم Skate Kitchen (آشپزخانه اسکیت) الهام گرفته است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این سریال که هنوز نامی برای آن تعیین نشده است، با توجه به پیشینه شهر نیویورک طراحی شده است و در واقع به داستان گروهی از زنان جوان مختلف می‌پردازد که می‌خواهند زندگی‌شان را از میان دنیای عمدتا مرد‌گرایانه‌ی بازی اسکیت به پیش برده و هدایت کنند.

کریستال موسل (Krystal Moselle) که فیلم‌نامه نویس و کارگردان فیلم Skate Kitchen بود، این‌بار قصد دارد این سریال جدید را کارگردانی کند و به همراه لزلی آرفین (Lesley Arfin) (با آثاری مثل Brooklyn Nine-Nine (بروکلین نه-نه) و Awkward (دشوار))، دستیار سازنده سریال Love (عشق) از شبکه نتفلیکس، فیلم‌نامه اثر را بنویسد.

آرفین و موسل گفته‌اند:

ما به عنوان یک زن هرگز آن‌قدر شجاع و جسور نبوده‌ایم تا بازی اسکیت را امتحان کنیم. و از کار کردن بر پروژه‌ای که می‌تواند به دختران دیگر این احساس را بدهد که برای مواجه با ترس‌هایشان، جنگیدن با نظام مردسالاری، و شروع سنت شکنی؛ به اندازه کافی باهوش و توانا هستند، خوشحال هستیم. زنان توانسته‌اند نتایج مسابقات را در تمام بخش‌های صنعت در سراسر این کشور تغییر داده و به چالش بکشانند، پس چرا قدرت‌نمایی‌شان در اسکیت را به این لیست اضافه نکنیم؟

موسل و آرفین تهیه‌کنندگان این پروژه کمدی خواهند بود. اثر مستند موسل، The Wolfpack (گله گرگ)، برنده جایزه Sundance Grand Jury Prize شد و اخیرا هم یک سریال کوتاه مستند به نام Our Dream of Water (رویای آب ما) را برای شبکه نشنال جیوگرافیک (National Geographic) کارگردانی کرده است. آرفین نیز جزو گروه نویسندگان اصلی فیلم Girls (دخترها) بود که از شبکه HBO پخش شد، و هم‌چنین قبل از کار نویسندگی برای رسانه تلویزیون، نوشتن ستون “Dear Diary” در مجله وایس (Vice) را بر عهده داشت و هم‌چنین سرپرست ویراستاران مجله زنان Missbehave نیز بود.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.