زندگی حرفه‌ای روگر و جولی کورمن در قالب یک سریال مستند

18 December 2018 - 20:32

کمپانی‌های Ace Film HK و Friendship Films یک سریال مستند چند قسمتی در مورد تهیه‌کننده و کارگردان، روگر کورمن (Roger Corman) و همسر و همکارش، جولی کورمن (Julie Corman)؛ به نام Corman’s Hollywood (هالیوود کورمن) ساخته‌اند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

ساخت این سریال و متن آن توسط اشلی سایداوی (Ashley Sidaway) و رابرت سایداوی (Robert Sidaway) انجام شد و این دو، تهیه‌کنندگان این اثر نیز هستند. این سریال ۱۳ اپیزودی به بررسی سرگذشت حرفه‌ای روگر و جولی کورمن می‌پردازد، داستان‌های پشت صحنه بسیاری از فیلم‌های معروفی که ساخته‌اند را بازگو می‌کند و هم‌چنین از این زوج هنری فیلم‌ساز مستقل و بدعت گرایانه، تصویری صمیمی و صادقانه ارائه می‌دهد.

فیلم‌برداری این سریال مستند بیش از ۴ ماه در لس‌آنجلس به طول انجامید، و صحنه‌های بی‌شماری از بیش از ۱۳۰ فیلم در طول هفت دهه را به تصویر کشید. این سریال به بیننده‌ها این امکان را می‌دهد که برای اولین بار با دنیای سینمایی کورمن از نزدیک آشنا شوند و هم‌چنین مصاحبه‌های عمیق و قابل ملاحظه وی را نیز ترسیم می‌کند. این زوج هنری در این سریال در مورد داستان‌های خردمندانه و لحظات خاصی از فیلم‌هایشان صحبت می‌کنند، ازفیلم‌سازان جوان و مستعدی که زمانی آن‌ها را راهنمایی کرده بودند نام می‌برند، و هم‌چنین دورنماهایی از پشت صحنه فیلم‌هایی که با کمترین بودجه ساختند و به بالاترین فروش در گیشه‌هادست یافت، ارائه می دهند.

این زوج در گزارشی اعلام کردند:

به اشتراک گذاشتن لحظات و خاطرات بی‌نظیرمان از فیلم‌های بی شماری که در طول هفت دهه ساخته‌ایم، می‌تواند تجربه‌ی پر احساس و ارزش‌مندی باشد. ما از این امتیاز ویژه برخوردار بودیم که به صورت مستقل در هالیوود کار کنیم به گونه‌ای که این امکان را داشتیم که داستان‌هایمان را برای تمام مخاطبان در سراسر دنیا به تصویر بکشیم. ما با هنرپیشه‌ها، کارگردانان، و نویسندگان بزرگی کار کرده ایم. و این سریال شانس بزرگی برای مرور دوباره ساخت و تهیه این فیلم‌ها، که یا تهیه‌کننده‌شان بودیم یا کارگردان و توزیع‌کننده‌شان، برای ما به ارمغان آورد. امیدواریم همان اندازه که ما از ساخت این فیلم‌ها در آن دوران لذت بردیم، بیننده‌ها نیز از تماشای این سریال لذت ببرند.

این زوج هنری، گذشته از نقش پررنگی که در شکل گرفتن و زندگی دادن به مجموعه گسترده‌ای از فیلم ها داشته‌اند، به علت توانایی خاصشان در یافتن استعدادهای جوان هالیوود نیز مورد توجه بوده‌اند. از جمله فیلم‌سازانی که با روگر کورن کار کرده‌ا‌ند می‌توان به جوناتان دم (Jonathan Demme)، مارتین اسکورسز (Martin scorsese)، جیمز کامرون (James Cameron)، فرانسیس فورد کوپولا (Francis Ford Coppola)، جو دانته (Joe Dante)، پیتر باگدانوویچ (peter Bogdanovich)، گیل آن هرد (Gale Anne Hurd)، و ران هووارد (‌Ron Howard) اشاره کرد. و از جمله هنرپیشه‌های درجه یکی که کارهایشان را با آثار کورن شروع کردند، عبارت‌اند از: جک نیکلسون (Jack Nicholson)، رابرت دنیرو (Robert De Niro)، پیتر فوندا (Peter Fonda)، دیان لد (Daine Ladd)، تامی لی جونز (Tommy Lee Jones)، هری دین استانتون (Harry Dean Stanton)، ساندرا بالوک (Sandra Bullock)، بروس درن (Bruce Dern)، تالیا شایر (Talia Shire)، چارلز برونسون (Charles Bronson)، و سالی کرکلند (Sally Kirkland). جولی کورمن نیز تجربه کار با کسانی مثل جوناتان دم (Jonathan Demme)، جان سیلز (John Sayles)، کاترین هاردویک (Catherine Hardwicke)، رابرت کینگ (Robert King)، بیل پولمن (Bill Pullman)، مارتین شین (Martin sheen)، پیتر بیلینگزلی (Peter Billingsley)، جان لوویتز (Jon Lovitz)، ماریو ون پیبلز (Mario Van Peebles) و هنرمندان بسیار دیگری را داشته است.

هردو کمپانی Ace Film HK و Friendship Films مسئولیت توزیع این سریال در آمریکای شمالی را بر عهده دارند. کمپانی Red Sea Media نیز فروش‌های بین‌المللی را- به جز چین که مدیریت توزیعش را کمپانی Ace Film انجام می‌دهد، مدیریت می‌کند.

منبع: ‌Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.