مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی کلمبوس ساخته هاتف علیمردانی

20 December 2018 - 10:30

جدیدترین فیلم هاتف علیمردانی به نام “کلمبوس”، در زمستان سال ۹۶ آغاز گردید. این اثر که بازیگرانی زیادی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند در سکوت خبری کلید خورده بود. این فیلم سینمایی در ژانری کمدی و متفاوت ساخته شده است که با توجه به همین خاصیت انتظار می‌رفت با استقبال تماشاگران زیادی رو به رو شود.

از جمله بازیگران فیلم “کلمبوس” می‌توان به فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، مجید صالحی، سعید پورصمیمی و با حضور هانیه توسلی، گیتی قاسمی، فریده سپاه‌منصور، میترا رفیع، عرفان ابراهیمی، فرنوس نیک‌اندیش، نمیا نیک طبع و تورج الوند اشاره کرد.

هاتف علیمردانی که کار کارگردانی و تهیه‌کنندگی و همچنین نویسندگی فیلم سینمایی “کلمبوس” را بر عهده دارد، پیشتر گفته بود که روند فیلمبرداری فیلم او در آمریکا انجام می‌گیرد و پیش‌تر راجع به امکان گرفتن ویزا و حضور بازیگران در کشور آمریکا برای ادامه روند فیلمبرداری اشاره‌ کرده بود.

بنا به گفته غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش، درباره کارگروه اکران این طور گفته شده:

فیلم “کلمبوس”به کارگردانی هاتف علیمردانی به سرگروهی کورش و “میلیونر میامی” به کارگردانی مصطفی احمدی در گروه زندگی و “اسکی باز” به کارگردانی فریدون نجفی از روز چهارشنبه در تاریخ ۱۴ آذر ماه سال ۹۶ در تمامی سینماهای کشور به اکران در آمده است.

پخش این فیلم توسط هدایت فیلم انجام شده است و‌ همزمان به روی پرده سینماهای آمریکا و کانادا نیز خواهد رفت و اولین نمایش خود را در این کشورها نیز آغاز میکند.

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، مدتی قبل از اکران عمومی فیلم جدید هاتف علیمردانی به نام “کلمبوس” با حضور هنرمندان، اهالی رسانه و سازندگان فیلم در پردیس سینمایی کورش مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی “کلمبوس” برگزار گردید و مهمانان به عمراه عوامل بعد از پذیرایی به تماشای فیلم نشستند.

قبل از آغاز مراسم، کارگردان این اثر طی صحبت‌هایی با مهمانان این طور گفت:

دوست داشتم این فیلم را به روح علی معلم تقدیم کنم. وی قرار بود اجرای جشن افتتاح «آباجان» را انجام دهد که متاسفانه از بین ما رفت و امشب جایش خالی است. «کلمبوس» محصول رفاقت‌ها است و بدون همکاران ساخت این فیلم ممکن نبود.

بعد از اتمام صحبت‌های کارگردان اثر، بازیگران نیز به صحبت پرداختند و همه از حضور فرهاد اصلانی به عوان نقطه مثبت ابن هکاری یاد کردند و آرزوی موفقیت کردند همچنبن فرهاد اصلانی که در نوشتن سناریو هم هکاری داشته است اعلام کرد:

از ۳ همکاری با هاتف علیمردانی خوشحالم و امیدوارم فیلم به بار بنشیند و مخاطب از دیدنش لذت ببرد.

پس ازبه  پایان رسیدن این نمایش نیز، مراسم کیک آغاز شد و کیک توسط سعید پورصمیمی بریده شد.

مهمان‌هایی که در این مراسم حضور پیدا کردند به ترتیب زیر بودند:

دیبا زاهدی، مرتضی شایسته، علی سرتیپی، پرند زاهدی، علی دهکردی، مریم شیرازی، ملیسا ذاکری، امیر پروین حسینی، رضا رخشان، سعید پورصمیمی، فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، شبنم مقدمی، فرشته صدرعرفایی، گلاره عباسی، هوشنگ گلمکانی، عباس یاری، آذر معماریان، امید معلم، محمدرضا حیاتی، حبیب ایل بیگی، کیوان مقدم، امیر ادیب پرور و علی نیک رفتار

در پایین عکس‌های اختصاصی سینماگیمفا را می‌توانید ببینید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه‌بندی

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/cinemafars.official

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.