تریلر رسمی فصل پنجم سریال Arrow منتشر شد

17 September 2016 - 13:24

دانلود تریلر با کیفیت Full HD 1080p | دانلود تریلر با کیفیت HD 720p | دانلود تریلر با کیفیت ۳۶۰p

وقتی ارو این پاییز برای فصل پنجم خود بازمی‌گردد، تغییرات بزرگی در تیم کماندار سبز استارسیتی بوجود آمده است. بعد از اینکه آلیور کویین و تیمش دیمین دارک را در انتهای فصل چهارم شکست دادند، هرکدام از اعضای فیلم به دنبال زندگی خود رفتند. جان دیگل باری دیگر به نیروی نظامی پیوست، تیا کویین برای پیدا کردن شخصیت واقعی خود از تیم خارج شد و لارل لنس هم در سکانس فرار دیمین دارک از زندان کشته شد. این یعنی با آغاز فصل پنجم، تنها آلیور و فلیسیتی را خواهیم دید. چندی قبل اولین تریلر رسمی و کامل از فصل پنجم Arrow توسط شبکه CW منتشر شد.

می‌دانیم که تیا و جان دیگل خیلی زود به سریال و تیم بازمی‌گردند اما تا آن زمان آلیور باید به دنبال تشکیل تیم جدیدی از ابرقهرمانان برای مبارزه با شرارت‌های استارسیتی باشد. مثلاً می‌دانیم که شخصیت کورتیس هولت با بازی اکو کلوم (Echo Kellum) قرار است به یکی از بازیگران ثابت فصل پنجم تبدیل شود و در تریلر هم می‌بینید که در تلاش است تا به تیم ارو بپیوندد. طرفداران کامیک‌بوک‌های گرین اور او را با نام Mister Terrific هم می‌شناسند. همچنین می‌دانیم که شخصیت آرتمیس در فصل پنجم حضور خواهد داشت و سگ وحشی (Wild Dog) هم به آلیور در نبردهایش یاری خواهد رساند.

این گروه جدید از ابرقهرمانان در تصاویر فصل پنجم حضور پیدا کردند اما باری دیگر می‌توانیم آن‌ها را در این تریلر ببینیم. فصل پنجم Arrow قرار است به ریشه‌های این سریال بازگردد و از اشتباهات دو فصل اخیر جلوگیری کند. بااینکه فصل دوم این سریال با تمجید و تحسین مخاطبان همراه بود، فصل سوم و چهارم یکی پس از دیگری ضعیف جلوه کردند و این سریال را کم کم از مرکز توجه خارج کردند. حال باید ببینیم که CW چطور فصل پنجم سریال را پیاده کرده است و آیا واقعاً به این وعده خود برای بالا بردن کیفیت سریال عمل خواهند کرد یا خیر. همزمان با پخش تریلر فصل پنجم، خلاصه داستان اولین قسمت‌های سریال ارو و فلش هم منتشر شد که خلاصه ارو را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

بعد از مرگ لارل لنس (با بازی کیتی کسیدی) و خارج شدن هردو جان دیگل (با بازی دیوید رمزی) و تیا (ویلا هالند) از تیم ارو، آلیور (استیون آمل) به تنهایی پا به خیابان‌ها می‌گذارد تا از مردم استارسیتی به عنوان کماندار سبز محافظت کند. بااینکه فلیسیتی (با بازی امیلی بت ریکاردز)‌ از لانه ارو او را پشتیبانی می‌کند، آلیور با شهری که توسط جنایتکاران و سرکش‌های پرتجربه جدیدی پر شده است به چالش دعوت می‌شود. فلیسیتی که شرایط آلیور را می‌بیند که باید هم به عنوان شهردار و هم به عنوان محافظ استارسیتی فعالیت کند، به او پیشنهاد می‌دهد که تیم ارو جدیدی تشکیل دهد. آلیور با اینکار مخالف است اما وقتی یک جنایتکار جدید و خطرناک با نام توبایس چرچ خود را نشان می‌دهد، آلیور به این نتیجه می‌رسد که به تیم جدیدی برای محافظت از شهر احتیاج دارد. در همین حین فلش‌بک‌ها ما را به داستان آلیور در روسیه و درگیری‌اش با براتوا می‌برند.

یکی از شخصیت‌های منفی جدیدی که در گزارش‌ها معرفی شد، پرومته (Prometheus) بود. با توجه به این خلاصه داستان به نظر می‌رسد که فصل پنجم در مسیر متفاوتی قدم می‌گذارد چرا که در ابتدا فکر می‌کردیم شخصیت منفی اصلی این فصل توبایس چرچ باشد اما حالا که می‌بینیم قرار است در اولین قسمت معرفی شود، باید این را هم در نظر گرفت که شاید پرومته در اواسط فصل پنجم خود را نشان دهد و تبدیل به تهدید اصلی آلیور کویین شود. فصل چهارم که در ابتدا دیمین دارک را معرفی کرد تمام غافلگیری‌ها و پیچ‌وتاب‌های داستانی را از همان ابتدا از بین برد و شاید این تغییر نکته خوبی برای سریال باشد. اگر یادتان بیاید فصل سوم هم راس الگول را از اواسط پخش خود وارد داستان کرد و در ۱۰ قسمت ابتدایی آلیور با چالش خاصی روبه‌رو نشد.

the-cw-legends-of-tomorrow-arrow-the-flash-supergirl

دیگر سریال‌های دی‌سی شبکه CW هم قرار است با نوآوری در فصل‌های جدید خود ارو را همراهی کنند. سوپرگرل از شبکه CBS به شبکه CW انتقال یافت و به دیگر مجموعه‌های ابرقهرمانی دنیای خود پیوست. همچنین می‌دانیم که یک کراس‌اور بزرگ از این چهار سریال در سال جاری در جریان خواهد بود که تمامی این قهرمانان را در داستانی سه ساعته به چالش می‌کشد. فصل سوم سریال فلش در تاریخ ۴ اکتبر، فصل پنجم ارو در تاریخ ۵ اکتبر، فصل دوم سوپرگرل در تاریخ ۱۰ اکتبر و فصل دوم افسانه‌های فردا در تاریخ ۱۳ اکتبر در این شبکه پخش خواهند شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.