انتشار تصویر جدید از فیلم Little Women توسط اما واتسون

20 December 2018 - 09:00

اما واتسون (Emma Watson) تصویر دیگری از اقتباس موردانتظار Little Women «زنان کوچک» را در توییتر منتشر کرد. در این تصویر سیاه و سفید علاوه بر واتسون، همبازی او لارا درن (Laura Dern) و نویسنده و کارگردان گرتا گرویگ (Greta Gerwig) نیز دیده می‌شوند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم «زنان کوچک» مریل استریپ (Meryl Streep) در نقش خاله مارچ، سورشا رونان (Saoirse Ronan) در نقش جو مارچ، تیموتی شالامی (Timothee Chalamet) در نقش تئودور لارنس، اما واتسون (Emma Watson) در نقش مگ مارچ، فلورنس پیو (Florence Pugh) در نقش ایمی مارچ، الیزا اسکانلن (Eliza Scanlen) در نقش بث مارچ و لارا درن (Laura Dern) در نقش مارمی مارچ حضور دارند. جیمز نورتون (James Norton)، باب اودنکرک (Bob Odenkirk)، کریس کوپر (Bob Odenkirk)، لوییس گارل (Louis Garrel) و ابی کویین (Abby Quinn) نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«زنان کوچک» براساس رمان کلاسیک نوشته‌ی لوئیسا ایمی الکات (Louisa Amy Alcott) ساخته می‌شود. این رمان داستان خواهران مارچ: ایمی، جو، بث و مگ را در دوران پس از جنگ داخلی آمریکا روایت می‌کند. تاکنون چندین اقتباس از این رمان ساخته شده که از این میان می‌توان به مینی‌سریال اخیر شبکه‌ی بی‌بی‌سی (BBC) با حضور مایا هاوک (Maya Hawke)، کاترین نیوتون (Kathryn Newton)، دیلان بیکر (Dylan Baker) و ویلا فیتزجرالد (Villa Fitzgerald) اشاره کرد.

فیلمنامه‌ی «زنان کوچک» توسط گرتا گرویگ نوشته شده است که کارگردانی فیلم را نیز برعهده دارد. تهیه‌کنندگان این فیلم ایمی پاسکال (Amy Pascal)، دنیس دی نووی (Denis Di Novi) و رابرت سوییکورد (Robert Swicord) هستند. آندره‌آ جیانتی (Andrea Giannetti) از طرف شرکت کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) بر این پروژه نظارت می‌کند.

کلمبیا پیکچرز این فیلم را در روز کریسمس سال ۲۰۱۹ اکران خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.