اولین تصاویر سریال Catch-22 با حضور جرج کلونی و هیو لوری

20 December 2018 - 09:30

پس از چند هفته اخبار انتخاب بازیگران برای سریال Catch-22 محصول شبکه هولو (Hulu) بالاخره اولین تصاویر این سریال منتشر شدند. در تصاویر منتشرشده از این سریال ساخته شده براساس رمان معروف جوزف هلر (Joseph Heller)، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی سریال یعنی جرج کلونی (George Clooney) را در نقش شیسکوف و کایل چندلر (Kyle Chandler) را در نقش کتکارت می‌بینیم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

چندلر درباره سریال گفته است:

در ابتدا اصلا با این کار موافق نبودم. به سازندگان گفتم من دوست ندارم فیلم Catch-22 را بازسازی کنم. اما وقتی فیلمنامه را خواندم کاملا مجذوب آن شدم. این نقش مثل نقش‌هایی که قبلا بازی کرده‌ام نیست.

سریال شش قسمتی Catch-22 داستان جان یوسارین با بازی کریستوفر ابوت (Christopher Abbott)، یک خلبان نیروی هوایی آمریکا را روایت می‌کند که از جایگاه خودش ناامید شده است، چون تعداد زیادی از مردم تلاش می‌کنند او را بکشند با اینکه آن‌ها حتی او را نمی‌شناسند و او نیز آن‌ها را نمی‌شناسد. او همچنین تحت تاثیر این قانون قرار گرفته که اگر یک خلبان درخواست کند ماموریتش را انجام ندهد عاقل است و نباید از خدمت معاف شود. بنابراین کسانی که داوطلبانه به سمت خطرات پرواز می‌کنند دیوانه به حساب می‌آیند.

در سریال Catch-22 علاوه بر کلونی و چندلر،‌ کریستوفر ابوت، هیو لوری (Hugh Laurie)، جیانکارلو جیانینی (Giancarlo Giannini)، جی پولسون (Jay Paulson) و جولی ان امری (Julie Ann Emery) حضور دارند.

این رمان قبلا در یک فیلم سینمایی به کارگردانی مایک نیکولز (Mike Nichols) در سال ۱۹۷۰ مورد اقتباس قرار گرفته است که در ابتدا موفق نبود اما سپس مورد توجه مخاطبان و منتقدین قرار گرفت. سریال Catch-22 توسط لوک دیویس (Luke Davis) و دیوید میچود (David Michod) نوشته شده است و توسط کلونی، گرنت هسلو (Grant Heslov) و الن کوراس (Ellen Kuras) کارگردانی می‌شود. شرکت‌های پارامونت، اسموک هاوس پیکچرز و انانیموس کانتنت تهیه‌ی این سریال را برعهده‌ دارند.  دیویس، میچود، کلونی، کوراس و هسلو در کنار ریچارد براون (Richard Brown) و استیو گولین (Steve Golin) تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.