کریستن بل: فروزن ۲ نباید برای عرضه در سینماها عجله کند

17 September 2016 - 14:00

انیمیشن Frozen «یخ‌زده» در اواخر سال ۲۰۱۳ جهان را با طوفان دیگری از شرکت دیزنی همراه کرد و محبوبیت این فیلم بعد از گذشت چند سال هنوز هم پابرجاست و به نظر می‌رسد که هایپ قسمت دوم آن به این سادگی‌ها نمیرد. طولی نکشید (شاید یک سال بعد از عرضه فروزن در سینماها) که دیزنی اعلام کرد قسمت دوم این انیمیشن یا Frozen 2 ساخته می‌شود. اما فروزن هم مانند بسیاری از انیمیشن‌های دیگر دیزنی با فاصله دو یا سه ساله کار خود را ادامه نمی‌دهد و سازندگان آن وقت بیشتری برای گسترش یک دنباله درخور احتیاج دارند. کریستن بل (Kristen Bell) فکر می‌کند که این به نفع فروزن خواهد بود زیرا ذهن‌های خلاق پشت این فرنچایز وقت بیشتری برای نوآوری و نوشتن بهترین داستان ممکن خواهند داشت.

بل که در این انیمیشن‌ها نقش شخصیت آنا، خواهر السا را در عهده دارد در جدیدترین مصاحبه خود با IGN اعلام کرد که ساخت قسمت دوم آغاز نشده است با اینحال اعتقاد دارد که فروزن ۲ نباید در تولید و عرضه خود عجله داشته باشد و مردم سال‌ها بعد هم برای دیدن این دنباله هیجان خواهند داشت:

آن‌ها عجله‌ای در نوشتن فیلم‌نامه ندارند. خوشبختانه آن‌ها به اندازه کافی فرصت دارند و عجله‌ای در کار نیست زیرا [این فیلم] چه فردا بیاید و چه ۵ سال دیگر همه برای آن هیجان‌زده خواهند بود. آن‌ها (سازندگان) تاجایی که بخواهند آن را بدون نقص می‌کنند و ما (بازیگران) هم هرزمانی برای صداگذاری آماده‌ایم.

اگر بگوییم فروزن در فرهنگ عام و همین‌طور در عرضه سینمایی خود موفق بوده است کم لطفی کرده‌ایم. حتی بدون در نظر گرفتن ستایش منتقدان، این فیلم ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار در در آمریکا و جهان فروش داشت و به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ تبدیل شد. با چنین عملکردی، مسلماً سران دیزنی برای عرضه سریعتر قسمت دوم وسوسه شده‌اند اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که نباید وارد چنین مسیری شوند. پس بااینکه نمی‌دانیم چه زمانی تولید فروزن ۲ آغاز می‌شود، طرفداران انیمیشن‌های دیزنی می‌توانند با خیالی آسوده در انتظار دنباله این فیلم باشند. رغبت و میل زیاد بازیگران این انیمیشن (مانند خود کریستن بل) برای ساخت این دنباله ستودنی است اما همه آن‌ها به خوبی متوجه این قضیه هستند که نباید قسمت دوم را خراب کنند و در همه ابعاد فروزن ۲ باید با کیفیت یبشتری نسبت به قسمت اول عرضه شود.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد داستان قسمت دوم نداریم اما می‌دانیم که کریستن بل و آدینا منزل (Idina Menzel) هرکدام در نقش‌های آنا و السا بازمی‌گردند. جاش گد (Josh Gad) هم قرار است باری دیگر نقش الاف را بازی کند. کریس باک (Chris Buck) و جنیفر لی (Jennifer Lee) دوباره کارگردان‌های قسمت دوم خواهند بود. اگر نمی‌توانید برای این اثر صبر کنید به سراغ کالکشن‌ دیزنی خود بروید و تمام انیمیشن‌ها را از اول تماشا کنید!

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    چندین تا فیلم کوتاه و یک سریال هم ازش به چشمم خورده به نظرم. به هر حال قسمت اول فیلم خوبى بود که بیشتر از خوب تحویل گرفته شد.