هنرنمایی جان بویگا در فیلم اقتباسی A Naked Singularity

20 December 2018 - 12:00

هنرپیشه فیلم Star Wars (جنگ ستارگان)، جان بویگا (John Boyega) در حال مذاکره برای بازی در A Naked Singularity (یک رخداد شگفت‌انگیز عریان) است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم A Naked Singularity اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته سرگیو دلا پاوا (Sergio De La Pava) (اولین رمانش) است، که در واقع داستان مردی به نام کاسی (Casi) است که به عنوان یک مدافع عمومی موفق در شهر نیویورک کار می‌کند.او تحت فشار کاری خسته‌ می‌شود، و پس از این‌که در اولین پروژه کاری‌اش شکست می‌خورد، همه چیز را مورد سوال و بررسی قرار می‌دهد. این رمان برجسته که در واقع به بررسی سیستم دادگستری جنایی آمریکا می‌پردازد، اولین بار در سال ۲۰۰۸ به صورت آزاد چاپ شد، و در ۲۰۱۲ نیز تمدید چاپ شد. و سپس به عنوان Debut Fiction برنده جایزه PEN Prize شد.

فیلم‌نامه کار را دیوید متیوز (David Matthews) (با آثاری مثل Narcos (نارکس)، Vinyl (وینیل) و Tyrant (ستمگر)) نوشته است، و قرار است فیلم‌نامه نویس فیلم موفق وحشتناک It (آن) (۲۰۱۷)، یعنی چیس پالمر (Chase Palmer) علاوه بر نظارت بر متن فیلم‌نامه، کارگردانی کار را نیز بر عهده بگیرد.

کمپانی اسکات فری پروداکشنز (Scott Free Productions) که فیلم The Earthquake Bird (پرنده زلزله) به کارگردانی واش وست مورلند (Wash Westmoreland) از شبکه نتفلیکس با بازی آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) را برای پخش در آینده‌ای نزدیک در کارنامه خود دارد، فیلم A Naked Singularity را نیز با ۳۳۱۱برنامه سرمایه‌گذار، تهیه‌کنندگی می‌کند. به علاوه تونی گنز (Tony Ganz) هم تهیه‌کنندگی را بر عهده دارد.

بویگا در فرانچایز Star Wars در نقش فین (Finn) هنرنمایی می‌کند. در واقع اولین بار در سال ۲۰۱۵ در Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) حضور یافت. و بعد از این ایفای نقش پرشور، این هنرپیشه بریتانیایی در فیلم‌های قابل ملاحظه‌ای از جمله The Circle (دایره)، Detroit (دترویت)، Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان) در نقش‌های بسیاری ظاهر شد. درحالی‌که دوباره در ۲۰۱۷، در Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) هنرنمایی کرد. در آینده نیز شاهد حضورش در مینی سریالی از شبکه نتفلیکس به نام Watership Down (تپه خرگوش‌ها)، در کنار بازیگران درجه یکی مثل جیمز مک آووی (James McAvoy)، بن کینگزلی (Ben Kingsley)، و دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) خواهیم بود.

پالمر که فیلم‌نامه It را به کمک کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) نوشت، هم‌اکنون در حال کار کردن بر چندین فیلم‌نامه دیگر از قبیل The Robber (سارق) و The Search for Wondla (در جست‌و‌جوی وندلا) نیزهست.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.