بازسازی فیلم Harvey توسط نتفلیکس

20 December 2018 - 22:27

به گزارش سایت خبری ددلاین، شبکه نتفلیکس و نویسندگانی مثل جی. دیوید استم (J. David Stem) و دیوید ان. ویس (David N. weiss)، قصد بازسازی درامدی (تلفیق درام و کمدی) Harvey (هاروی) (۱۹۵۰)-که جیمی استوارت (Jimmy Stewart) درش بازی کرد- را دارند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

اثر Harvey در اصل نمایش‌نامه‌ای به قلم مری چیس (Mary Chase) بود که برنده جایزه Pulitzer Prize شد. سپس یک فیلم اصلی را از روی آن اقتباس کردند با موضوع مردی به نام الوود پی. دوود (Elwood P. Dowd) و خرگوش ۶ فوتی‌اش، هاروی، که احتمالا یک حیوان خیالی نبود. این داستان در طول سال‌های متمادی، پنج مرتبه از قاب تلویزیون به نمایش درآمد، اما تلاش‌های متعددی که برای بازسازی آن جهت پخش بر پرده سینما انجام گرفت، تماما ناموفق بود.

پیش‌تر از این قرار بود که بازسازی این اثر را تام هنکس (Tom Hanks) و استیون اسپیلبرگ (Steven Speilberg) با حمایت کمپانی Fox/DreamWorks انجام دهند که ظاهرا این پروژه هم هرگز به نتیجه نرسید. و قبل‌تر از آن هم، تهیه‌کننده: دان گروگری (Don Gregory)، حقوق پخش Harvey را در سال ۱۹۹۶ به دست آورد که در نهایت، پیش از آن‌که این حق امتیاز باطل شود و کمپانی فاکس آن را بقاپد، به کمپانی میرامکس (Miramax) فروخته شد.

فیلم Harvey اصلی در حال حاضر از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود. فابریکا دسین (Fabrics due Cine) نسخه بازسازی شده اثر را تهیه‌کنندگی خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.