بن افلک با همکاری یونیورسال فیلم مهیج I Am Still Alive را می‌سازد

20 December 2018 - 16:30

در یک رقابت نفس‌گیر، شرکت یونیورسال با کنار زدن رقبا موفق شد حقوق ساخت فیلمی براساس کتاب I Am Still Alive «من هنوز زنده‌ام» را تصاحب کند. در فیلم اقتباسی ساخته شده براساس این کتاب بن افلک (Ben Affleck) نقش آفرینی می‌کند و تهیه‌کنندگی آن را هم برعهده دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لوری اوانز تیلور (Lori Evans Taylor) نویسندگی فیلمنامه‌ی این اقتباس را برعهده دارد و افلک آن را از طریق شرکت پرل استریت فیلمز (Pearl Street Films) خودش تهیه می‌کند.

کیت آلیس مارشال (Kate Alice Marshall) این کتاب را نوشته که گفته می‌شود لحن فیلم‌های Wild «وحشی» با بازی ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)، درام بقایی «۱۲۷ ساعت» ساخته‌ی دنی بویل (Danny Boyle) و The Revenant «بازگشته» با بازی لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) ‌را دارد.

این کتاب داستان یک دختر ۱۶ ساله را دنبال می‌کند که برای زندگی با پدر دورافتاده‌اش به طبیعت وحشی کانادا فرستاده می‌شود. وقتی پدر او توسط چند نفر کشته می‌شود، دخترک و سگش مجبور می‌شوند به تنهایی برای بقای خود بجنگند. اوضاع وقتی بدتر می‌شود که آن مردان برمی‌گردند و این دخترک شانس این را دارد تا انتقام پدرش را از آن‌ها بگیرد. در این فیلم افلک نقش پدر دخترک را بازی می‌کند.

انتشارات وایکینگ کتاب I Am Still Alive را در ماه ژوئیه منتشر کرد، و به دلیل حضور یک قهرمان زن با استقبال خوبی از طرف منتقدین مواجه شد.

تیلور سابقه‌ی داستان‌سرایی درباره طبیعت را دارد. او در مستندهای Untamed and Uncut «غیراهلی و کامل» و ۱۰۰۰Ways to Die «هزار راه برای مردن» طراح داستان بود و سپس مشغول فیلمنامه نویسی شد. او همچنین فیلمنامه‌ی فیلم مهیج Bed Rest را در اختیار ام جی ام (MGM) و فیلمنامه‌ی یک فیلم بدون نام را در اختیار سونی (Sony) قرار داده است.

افلک در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم درام ورزشی Torrance برای برادران وارنر (Warner Bros) است که در آن بازی کرده و تهیه‌کننده‌ی آن هم هست.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.