صداپیشگی رامی مالک در پادکست هیجانی Blackout

20 December 2018 - 16:30

رامی مالک (Rami Malek) قرار است در پادکست هیجانی Blackout «خاموشی» محصول اندیور آئودیو (Endeavor Audio) صداپیشگی کند. این پادکست توسط اسکات کانروی (Scott Conroy) ساخته می‌شود که فیلمنامه‌ی Analytica نوشته‌ی او در لیست سیاه سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مالک بازیگر سریال Mr. Robot «آقای ربات» علاوه بر صداپیشگی، تهیه‌کننده‌ی پادکست Blackout هم هست. این پادکست، داستان تعلیقی ۸ قسمتی درباره‌ی یک دی جی رادیو در شهری کوچک است که باید از خانواده و جامعه‌اش در مقابل حمله‌ای برنامه‌ریزی شده که منبع برق را قطع می‌کند و بشریت را از تمدن مدرن دور می‌کند محافظت کند.

QCODE برند تجاری جدید راب هرتینگ (Rob Herting)، برایان کاوانا جونز ‌(Brian Kavanaugh Jones)، فرد برگر (Fred Berger) و دیوید هنینگ (David Henning) با همکاری اندیور آئودیو تولید این پادکست را برعهده دارند.

مالک به تازگی در فیلم Bohemian Rhapsody «راپسودی بوهمی» نقش فردی مرکوری را بازی کرده و برای آن نامزد جایزه گلدن گلوب هم شده است. او در سال ۲۰۱۹ دوباره نقش الیوت اندرسون را در فصل چهارم و پایانی سریال «آقای ربات» بازی خواهد کرد.

اندیور آئودیو به تازگی فصل دوم پادکست هیجانی Limetown «لایم تاون» را منتشر کرده و در حال همکاری با سازنده‌ی Law & Order «نظم و قانون» برای انتشار یک پادکست سریالی است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.