تصویر جدیدی از فیلم John Wick 3 منتشر شد

21 December 2018 - 09:00

قبلا او را در حال اسب سواری و تیراندازی دیده‌ایم، اما حالا آماده شوید تا جان ویک را در حال قدم زدن در کنار هالی بری (Halle Berry) در بیابان ببینید! این قهرمان هفت تیرکش در تصویر جدید منتشرشده از John Wick 3: Parabellum «جان ویک ۳: پارابلوم» در حال انجام همین کار است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جان ویک (با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves)) به دو دلیل در حال فرار است… برای کشتن او یک جایزه بین‌المللی ۱۴ میلیون دلاری قرار داده شده، و او یک قانون مهم را شکسته: گرفتن جان یک نفر در هتل کانتیننتال. قربانی جان ویک یکی از اعضای اصلی مقامات بالا بوده که دستور آن جایزه بین‌المللی را داده بود. جان باید تاکنون کشته می‌شد، اما وینستون مدیر کانتیننتال قبل از اینکه او اخراج شده و تمام خدمات این جامعه از او ساقط شود، مهلتی یک ساعته به او داده است. جان از این فرصت برای زنده ماندن و فرار از نیویورک استفاده می‌کند.

در «جان ویک ۳: پارابلوم» هالی بری (Halle Berry)، آنجلیکا هیوستون (Angelica Huston)، آسیا کیت دیلون (Asia Kate Dillon)، مارک داکاسیوس (Mark Dacascos)، جیسون منتزوکس (Jason Mantzoukas)، یایان روهیان (Yayan Ruhian) و تایگر هو چن (Tiger Hu Chen) حضور دارند. ایان مک ‌شین (Ian McShane)، کامن (Common)، لارنس فیشبورن (Laurence Fishburne)، لنس ردیک (Lance Reddick) و روبی رز (Ruby Rose) دوباره در نقش قبلی خود حاضر خواهند شد. هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) نقش شخصیت منفی این فیلم را بازی خواهد کرد.

«جان ویک ۳: پارابلوم» نوشته شده توسط دریک کولستاد (Derek Kolstad) توسط چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) کارگردانی می‌شود.

دنیای «جان ویک» علاوه بر فیلم سوم با سریال اسپین‌آف The Continental «کانتیننتال» محصول شبکه استارز گسترش خواهد یافت. همچنین فیلم اسپین‌آف Ballerina «رقاص باله» که داستان یک کودک قاتل در دنیای جان ویک را دنبال می‌کند.

فیلم «جان ویک ۳: پارابلوم» در تاریخ ۱۷ مه ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.