چاد استاهلسکی از برنامه‌اش برای دنباله‌های John Wick می‌گوید

21 December 2018 - 13:00

مخاطبان در حال آماده سازی خود برای سومین قسمت از سری فیلم‌های اکشن هیجانی John Wick «جان ویک» هستند، و در حالی که به نظر می‌آید داستان در حال رسیدن به یک پایان حماسی است، چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) کارگردان این فرنچایز از برنامه‌هایش برای آینده‌ی این فرنچایز می‌گوید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

استاهلسکی در این باره گفته است:

من از ساختن این فیلم‌ها لذت می‌برم چون هیچ محدودیتی در آن‌ها نیست. ما داستان خودمان را خلق می‌کنیم، و با استودیویی همکاری می‌کنیم که در این زمینه کاری به کار ما ندارد، ولی در لحظات حساس به ما کمک می‌کند. اگر مردم فیلم را ببینند، و سودی نصیب استودیو شود، و آن‌ها دوباره سراغ ما بیایند، من و کیانو ایده‌هایی برای آینده داریم. من می‌توانم دوران حرفه‌ای خودم را فقط با ساختن فیلم‌های این سری ادامه دهم. اگر مردم آن را دوست داشته باشند و بخواهند فیلم‌های بیشتری از این سری ببینند، من آماده‌ام تا این کار را برای آن‌ها انجام دهم. ولی خب ما در صنعت سرگرمی هستیم و مردم باید این تصمیم را برای آینده‌ی فرنچایز بگیرند.

فرنچایز «جان ویک» سال ۲۰۱۴ آغاز به کار کرد و به شدت مورد استقبال قرار گرفت، و تقریبا سه برابر بودجه‌ی خودش را در باکس‌آفیس به دست آورد. بسیاری این فیلم را یکی از بهترین اکشن‌های سال ۲۰۱۴ و یکی از بهترین نقش آفرینی‌های ریوز در دوران حرفه‌ای خودش نامیدند.فیلم دوم سال ۲۰۱۷ اکران شد و از فیلم اول هم موفق‌تر بود و در باکس‌آفیس، فروشی دوبرابر فیلم قبلی داشت و بیشتر از فیلم اول مورد تحسین قرار گرفت.

این فرنچایز با سریال اسپین‌آف The Continental «کانتیننتال» در حال تولید توسط شبکه استارز گسترش خواهد یافت، که کریس کالینز (Chris Collins) نویسنده‌ی سریال Sons of Anarchy «فرزندان آشوب» شورانر آن خواهد بود و دیوید لیچ (David Leitch) کارگردان Deadpool 2 و Atomic Blonde، استاهلسکی و ریوز آن را تهیه می‌کنند و استاهلسکی قسمت پایلوت آن را کارگردانی خواهد کرد. فیلم اسپین‌آف Ballerina «رقاص باله» که داستان یک کودک قاتل در دنیای جان ویک را دنبال می‌کند نیز در مراحل پیش‌تولید است و تولید کراس‌اوری احتمالی بین «جان ویک» و Atomic Blonde «بلوند اتمی» نیز از سال ۲۰۱۷ بر سر زبان‌ها افتاده است.

جان ویک (با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves)) به دو دلیل در حال فرار است… برای کشتن او یک جایزه بین‌المللی ۱۴ میلیون دلاری قرار داده شده، و او یک قانون مهم را شکسته: گرفتن جان یک نفر در هتل کانتیننتال. قربانی جان ویک یکی از اعضای اصلی مقامات بالا بوده که دستور آن جایزه بین‌المللی را داده بود. جان باید تاکنون کشته می‌شد، اما وینستون مدیر کانتیننتال قبل از اینکه او اخراج شده و تمام خدمات این جامعه از او ساقط شود، مهلتی یک ساعته به او داده است. جان از این فرصت برای زنده ماندن و فرار از نیویورک استفاده می‌کند.

در «جان ویک ۳: پارابلوم» هالی بری (Halle Berry)، آنجلیکا هیوستون (Angelica Huston)، آسیا کیت دیلون (Asia Kate Dillon)، مارک داکاسیوس (Mark Dacascos)، جیسون منتزوکس (Jason Mantzoukas)، یایان روهیان (Yayan Ruhian) و تایگر هو چن (Tiger Hu Chen) حضور دارند. ایان مک ‌شین (Ian McShane)، کامن (Common)، لارنس فیشبورن (Laurence Fishburne)، لنس ردیک (Lance Reddick) و روبی رز (Ruby Rose) دوباره در نقش قبلی خود حاضر خواهند شد. هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) نقش شخصیت منفی این فیلم را بازی خواهد کرد.

«جان ویک ۳: پارابلوم» نوشته شده توسط دریک کولستاد (Derek Kolstad) توسط چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) کارگردانی می‌شود.

فیلم «جان ویک ۳: پارابلوم» در تاریخ ۱۷ مه ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.