فصل سوم سریال True Detective ممکن است با حضور یک نویسنده جدید ساخته شود

31 July 2016 - 00:56

شاید شما هم تاکنون چند سریال مثل True Detective از شبکه HBO دیده باشید که به عنوان یک پدیده شروع به‌ کار می‌کند؛ اما به سرعت و در فصل دوم به یک عنوان مضحک تبدیل خواهد شد. با این وجود، به نظر می‌رسد سریال True Detective به پایان کار خود نرسیده است و باید به فصل آینده آن امیدوار بود. برای جزییات بیش‌تر با سایت سینماگیمفا همراه باشید.  درحالی که مدتی پیش متیو مک‌کانهی اشاره ای به فصل سوم سریال و پتانسیل آن کرده بود، خالق سری اعلام کرد که مشغول ساخت یک عنوان دیگر برای شبکه HBO است. در گذشته هم کیسی بلویز، مدیر شبکه، اعلام کرده بود که True Detective هنوز به اتمام نرسیده و با نیک پیزولاتو، کارگردان سریال، در خصوص آن صحبت کرده است. اما ظاهراً  اکنون شرایط فرق می‌کند. حال به صورت رسمی اعلام شده است که نیک پیزولاتو ایده‌ای برای ساخت سری جدید ندارد و به احتمال زیاد یک نویسنده جدید بر روی فصل بعدی سریال کار کند.

من فکر می‌کنم نیک اکنون آمادگی مناسب برای فصل آینده را ندارد. ما تصمیم گرفتیم که یک نویسنده جدید بر روی فصل سه کار کند و نیک هم وظیفه نظارت بر روی اثر را بر عهده داشته باشد. این سری برای ما بسیار با ارزش است و به فکر ادامه آن خواهیم بود. این سری نمرده است و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

نظر شما چیست؟ به نظر شما آیا فصل سوم سریال True Detective ساخته خواهد شد و می‌تواند همچون فصل اول مورد استقبال فراوانی قرار گیرد؟

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.