تریلر نهایی فیلم Destroyer با بازی نیکول کیدمن منتشر شد

21 December 2018 - 22:00

شرکت Annapurna تریلر نهایی فیلم درام جنایی Destroyer «ویران‌گر» با بازی نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، بازیگر برنده‌ی اسکار را منتشر کرد. کیدمن به تازگی برای بازی در نقش ارین بل در این فیلم نامزد گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن شده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

«ویران‌گر» داستان ادیسه‌ی اخلاقی و وجودی ارین بل، کارآگاه اداره‌ی پلیس لس‌آنجلس را روایت می‌کند که سال‌ها پیش زمانی که پلیس جوانی بود به عنوان مامور مخفی وارد گروه خلافکاری در دشت کالیفرنیا شد، و این ماموریت نتایج غم‌انگیزی به دنبال داشت. زمانی که رهبر این گروه چندین سال بعد دوباره ظاهر می‌شود، ارین باید با یافتن راهی، به درون اعضای باقی مانده‌ی گروه نفوذ کند تا با نیروهای شیطانی که گذشته‌اش را نابود کردند تسویه‌حساب کند.

در این فیلم علاوه بر کیدمن بازیگرانی از جمله برادلی ویتفورد (Bradly Whitford)، تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany)، سباستین استن (Sebastian Stan)، توبی کبل (Toby Kebbell)، اسکات مک‌نینی (Scott McNainy) و بو نپ (Beau Knapp) حضور دارند.

«ویران‌گر» توسط کارین کوساما (Karyn Kusama) کارگردانی می‌شود که آثار قبلی او شامل Jennifer’s Body «بدن جنیفر» و The Invitation «دعوت» هستند. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط فیل هی (Phil Hay) و مت مانفردی (Matt Manfredi) نوشته شده است.

«ویران‌گر» در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.