اولین تصویر زکری کینتو در سریال ترسناک ماورایی NOS4A2 منتشر شد

21 December 2018 - 14:30

اولین تصویر زکری کینتو (Zachary Quinto) در نقش هیولای جاودان چارلی منکس در سریال ترسناک ماورایی NOS4A2 براساس رمانی نوشته‌ی جو هیل (Joe Hill) منتشر شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کینتو نقش چارلی منکس، یک موجود جاودان فریبکار را بازی می‌کند که از روح بچه‌ها تغذیه می‌کند، و چیزی که از آن‌ها باقی می‌ماند را به سرزمین کریسمس (Christmasland) می‌فرستد، یک دهکده‌ی یخی و کریسمسی در تخیلات منکس که هر روز آن کریسمس است و ناامیدی در آن خلاف قانون است. وقتی یک زن جوان در نیوانگلند می‌فهمد قدرت خاصی دارد، دنیای منکس تحت خطر قرار می‌گیرد.

اشلی کامینگز (Ashleigh Cummings) نقش ویک مک‌کویین، یک زن هنرمند جوان از قشر کارگر را بازی می‌کند که خلاقیتش باعث می‌شود قابلیتی ماورایی برای پیدا کردن منکس به دست آورد. مشکلی که ویک دارد در برقراری ارتباطات اجتماعی است، اما به جای آن شجاعت، شوخ طبعی و خشونتی شدید دارد. او تلاش می‌کند منکس را شکست داده و قربانیان او را نجات دهد، آن هم بدون اینکه عقلش را از دست داده یا خودش قربانی منکس شود.

NOS4A2 توسط AMC Studios با همکاری Tornante Television تولید می‌شود. تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال برعهده‌ی لورن کوراو (Lauren Corrao)، جو هیل و جیمی اوبرایان (Jami O’Brien) سازنده و شورانر این سریال است. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به اولافور داری اولافسون (Olafur Darri Olafsson)، ویرجینیا کول (Virginia Kull)، ابن ماس بچراک (Ebon Moss-Bachrach) و جاهکارا اسمیت (Jahkara Smith) اشاره کرد.

فصل اول سریال NOS4A2 سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.