انتشار تصویر بازیگران سه نسل سری Shaft در فیلم جدید این فرنچایز

21 December 2018 - 15:30

فیلم جدیدی از فرنچایز Shaft «شفت» کارآگاه مشهور خیابانی ساخته خواهد شد. ریچارد راندتری (Richard Roundtree) در سال ۱۹۷۱ اولین بار نقش این شخصیت را بازی کرد. سپس ۳۰ سال بعد، ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) به عنوان جان شفت دوم برادرزاده‌ی او بازیگر این نقش شد. حالا اولین تصویر فیلم جدید این سری منتشر شده که در آن شاهد عضو جدید خانواده‌ی شفت هستیم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم جدید Shaft، جسی تی. آشر (Jessie T. Usher) نقش پسر دورافتاده‌ی جان شفت دوم را بازی می‌کند، یک متخصص سایبری که مجبور می‌شود با پدر و عمویش همکار شود. در این فیلم راندتری، جکسون، آشر و الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp) حضور دارند. این فیلم توسط تیم استوری (Tim Story) کارگردانی می‌شود و داستان آن ۲۰ سال پس از زمانی است که جکسون برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ این نقش را بازی کرد.

جکسون درباره نقش خودش و پسرش با بازی آشر در فیلم گفته است:

او به FBI ملحق شده که خلاف قوانین خانواده‌ی شفت است. پس وقتی از من طلب کمک می‌کند، باید رفتارش تغییر کند. شخصیت خودم هم نسبت به قبل مهربان‌تر شده. او مثل قبل دیوانه و بدبین نیست. شاید کمی شجاع‌تر از آخرین باری شده که او را دیده‌ایم. اما همچنان شخصیتی خطرناک و بامزه است.

فیلم جدید فرنچایز Shaft در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.