برایان کرنستون وارد دنیای X-Men خواهد شد؟

17 September 2016 - 19:00

استفاده از ژانز کامیک بوک در فیلم‌ها موضوع تازه‌ای نیست. تا کنون داستان‌های زیادی نقل شده‌است و بسیاری از شخصیت‌های این دنیا، در پرده نقره‌ای سینما معرفی شده‌اند. با این وجود، هنوز هم مجموعه گسترده‌ای از شخصیت‌های افسانه‌ای، وارد این دنیا نشده‌اند. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید. یک نمونه از این کاراکترها که تاکنون در هیچ فیلمی به نماش در نیامده‌است، شخصیت Mister Sinister از دنیای مارول است و برایان کرنستون (Bryan Cranston) دقیقا به همان خاطر دوست دارد نقش او را بازی کند. او در این مورد توضیح داد:

Mr. Sinister همیشه شخصیت مهمی بوده‌است. برایم خیلی جذاب است. من بسیار علاقه‌مندم که این نقش را خلق کنم. من عاشق این هستم که کاری را انجام دهم که تا کنون انجام نشده‌است. لکس لوثر (Lex Luthor)، شخصیتی است که بسیار بازی شده‌است. از من خواسته‌شد که نگاهی به شخصیت کمیسر گوردون داشته‌باشم، و این یعنی این که من جزئی از بسیار باشم. من دوست دارم به نوعی هویتی جدید برای خودم بسازم.

در مصاحبه اخیر با کوین اسمیت (Kevin Smith) در برنامه Geeking Out، از او سوال شد که به عنوان بازیگر، دوست دارد که کدام نقش منفی را در دنیای فیلم‌های ابرقهرمانانه داشته‌باشد. بعد از لحظه‌ای تفکر پیرامون سوال، او جواب داد که دوست دارد نقش Mister Sinister را در دنیای مردان اکس بازی کند، چرا که تا کنون این شخصیت در پرده سینما به نمایش در نیامده است. اگرچه بسیاری در سال‌های گذشته از ستاره Breaking Bad درخواست داشته‌اند که در نقش‌های شناخته‌شده Lex Luthor و کمیسر گوردون را بازی کند، ولی Mister Sinister موقعیتی جذاب‌تر برای کرنستون فراهم می‌کند چرا که او می‌تواند امضای مخصوص خود را برای بازی در این کاراکتر دخیل کند.

حال برای کسانی که دنیای کامیک بوک را به طور حرفه‌ای دنبال نمی‌کنند، اجازه بدهید تا ماهیت شخصیت Mister Sinister را در دنیای مارول به طور خلاصه معرفی کنیم. نام اصلی او ناتانیل اسکس (Nathaniel Essex) است، دانشمندی از قرن نوزدهم که از نظر ژنتیکی دگرگون شده‌است و می‌تواند تا سطح سلولی بدن خود را کنترل کند. او متخصص و دست همیشه در پشت پرده است و نقش اصلی را در لقاح مصنوعی فرزند سایکلاپس و جین گری یعنی نیتان سامرز (Nathan Summers) معروف به Cable داشته‌است. اگر بخواهیم واضح‌تر بگوییم، او شخصیتی بسیار مهم در دنیای X-Men است.

۶dac9c9939c4469e9df6be2758a6eedfdfcd8bc4

اگر اشتیاق برایان کرنستون برای بازی در نقش Mister Sinister کاملا جدی باشد، می‌توان با قطعیت گفت که این موضوع بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای استودیوی ۲۰th Century Fox بیوفتد. اگرچه این کاراکتر تا کنون معرفی مناسبی در فیلم‌های X-Men نداشته‌است ولی در صحنه آخر X-Men: Apocalypse «مردان اکس: آخرالزمان» شاهد کیفی با برچسب «Essex Corp» بودیم که نشان دهنده حضور قطعی این شخصیت در فیلم بعدی این فرنچایز است. همچنین این موضوع قطعی شده‌است که شخصیت Cable در فیلم Deadpool 2 حضور خواهد داشت، پس به کارگیری کرنستون در نقش Sinister می‌تواند این امکان را به ۲۰th Century Fox بدهد که خطوط زمانی پیچیده X-Men را به هم متصل کند.

به نظر شما آیا کرنستون برای بازی در این نقش مناسب است یا اینکه او می‌تواند نقش دیگری را در دنیای ابرقهرمانان ایفا کند؟ نظرات خود را در این مورد با ما در میان بگذارید. مستقل از هر اتفاقی، این موضوع قطعی است که دنیای X-Men در حال حرکت به سمتی است که در آن Mister Sinister به عنوان نقش منفی محوری حضور خواهد داشت. کرنستون انتخابی عالی برای این نقش است، ولی برای تایید رسمی فقط باید منتظر بمانیم.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.