صحبت‌های جیمز وان و پاتریک ویلسون درباره احتمالات فیلم Aquaman 2

22 December 2018 - 09:30

فیلم ابرقهرمانی حماسی Aquaman «آکوامن» براساس کامیک‌های دی‌سی (DC) در حال اکران در سینماهای آمریکاست و حالا جیمز وان (James Wan) کارگردان و پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) بازیگر فیلم درباره احتمالات فیلم Aquaman 2 صحبت‌هایی کرده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

خطر اسپویل: محتوای این مصاحبه داستان فیلم Aquaman «آکوامن» را لو می‌دهد.

فیلم «آکوامن» با تبدیل آرتور به پادشاه جدید آتلانتیس به پایان می‌رسد، حتی با وجود اینکه او هنوز هم اوضاع را در کنترل خودش ندارد. جیمز وان درباره‌ی انطباق پذیری آرتور با این شرایط جدید گفته است:

به نظرم او به همان شکلی با این شرایط وفق پیدا می‌کند که جیسون موموآ (Jason Momoa) با چنین شرایطی وفق پیدا می‌کند. پس اگر می‌خواهید بدانید جیسون چطور این کار را می‌کند، او این کار را با خصوصیات شخصی عجیب خودش انجام می‌دهد. به نظرم این نکته توصیف خوبی در این باره است. مردی که قوانین خودش را دارد و به هیچ کس وابسته نیست، و کارها را به روش خودش انجام می‌دهد. خیال بافی کردن درباره این مسائل خیلی بامزه و جالب است.

بیشتر انگیزه‌ی اُرم/ اوشن مستر با بازی پاتریک ویلسون این است که او می‌خواهد از آرتور که به نظرش مقصر مرگ مادرشان آتلانتا (با بازی نیکول کیدمن (Nicole Kidman)) است انتقام بگیرد. اگرچه در بخش سوم فیلم می‌فهمیم که آتلانتا زنده است و سال‌ها در قلمروی ترنچ‌ها در حال زندگی کردن بوده است. وقتی او پس از شکست اُرم توسط آرتور دوباره ظاهر می‌شود، کاملا مشخص است که مقدار زیادی از خشم اُرم از بین می‌رود. از ویلسون پرسیدیم آیا ممکن است اُرم به متحدی برای آرتور تبدیل شود، چیزی شبیه لوکی که در برخی فیلم‌های مارول با ثور متحد بوده است؟

ویلسون در این باره گفته است:

من هم شباهت زیادی بین این دو می‌بینم، اما در اینجا شخصی را داریم که برخلاف لوکی می‌توان تا حد زیادی به او اعتماد کرد. به نظرم وقتی دو نفر با هم نسبت خونی دارند و عاشق مادرشان هستند، آرزو می‌کنند کاش در شرایط بهتری با هم ملاقات می‌کردند… به نظرم رابطه‌ای کاملا قوی بین آرتور و اُرم وجود دارد. اینکه نتیجه‌ی این رابطه چه خواهد بود را من هم نمی‌دانم، اما به نظرم این دو می‌توانند با هم کنار بیایند. این را به عنوان یک طرفدار می‌گویم، نه به عنوان کسی که از داستان فیلم خبر دارم. اما به نظرم حتی اگر این رابطه خوب عمل کند، باز هم لحظاتی وجود دارند که بین این دو مشکل پیش خواهد آمد. لحظات پایانی فیلم و آخرین کلمات آرتور به او خیلی مهم هستند.

فیلم اکشن ماجراجویی «آکوامن»، محصول استودیوی برادران وارنر (Warner Bros) دنیای خیره‌کننده‌ی زیر آب و هفت دریا را به تصویر می‌کشد. این فیلم با حضور جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش آرتور کوری/آکوامن، پیدایش این نیمه انسان، نیمه آتلانتیسی و مسیر زندگی او را نشان می‌دهد. او در این راه نه تنها مجبور می‌شود تا خود واقعی‌اش را پیدا کند، بلکه باید کشف کند آیا لایق پادشاه بودن هست یا خیر.

در فیلم «آکوامن» همچنین بازیگرانی از جمله امبر هرد (Amber Heard) در نقش مرا معشوقه‌ی آرتور؛ ویلم دفو (Willem Dafoe) در نقش والکو، مشاور تاج‌وتخت آتلانتیس؛ پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) در نقش اُرم، شاه فعلی آتلانتیس؛ دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) در نقش نریوس، شاه قبلیه‌ی زبل؛ یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) در نقش بلک مانتا، دشمن آکوامن؛ نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در نقش آتلانتا، مادر آکوامن؛ لودی لین (Ludi Lin) در نقش کاپیتان مورک، کماندوی آتلانتیسی و تمورا موریسون (Temeura Morrison) در نقش تام کوری، پدر آرتور حضور دارند.

جیمز وان کارگردانی فیلم «آکوامن» را براساس فیلم‌نامه‌ای از ویل بیل (Will Beall) و دیوید لزلی جانسون مک‌گلدریک (David Leslie Johnson-McGoldrick)  و براساس داستانی از ویل بیل، وان و جف‌ جانز (Geoff Johns) برعهده داشته است. تهیه‌کنندگان این فیلم پیتر سفران (Peter Safran) و راب کوان (Rob Cowan) هستند. زک اسنایدر (Zack Snyder)، دبورا اسنایدر (Deborah Snyder)، جان برگ (Jon Berg)، والتر هامادا (Walter Hamada)، راب کوان و جف جانز تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه بوده‌اند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.