پرونده ساخت زن‌ شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ بسته شد

24 December 2018 - 14:30

گل گدوت (Gal Gadot) هدیه کریسمس‌اش را با اعلام خبر پایان فیلم‌برداری دنباله زن شگفت‌انگیز، زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴، تقدیم طرفداران کرد. تولید فیلم در واشنگتن دی‌سی، مقدونیه، ورجینیا و بریتانیا، اسپانیا و جزایر قناری صورت گرفته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصاویر فیلم‌برداری خبر از پایان فیلم‌برداری داد و نوشت:

تمومش کردیم! هرچقدر فیلم‌برداری زن شگفت‌انگیز واسه اولین بار جالب و جذاب بود، اینبار منحصر به فرد و خاص بود. فیلم‌برداری توی چهار لوکیشن متقاوت و سه کشور مختلف انجام شد و به هزار نفر عوامل کار افتخار می‌کنم که هر روز اومدند سر کار و تمام تلاش‌شون رو کردند.
پارتنرهام بهتر از این نمی‌شدند. من خیلی خوش‌شانسم که پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردان بود. اون همیشه هوای ما رو داشته و بهمون شجاعت می‌داد و کمک‌مون می‌کرد خلاق باشیم. با افتخار اون رو دوست خودم می‌نامم. و از بازیگران با استعداد کار تشکر می‌کنم.
صادقانه بگم که توصیف این تجربه در کلمه نمی‌گنجد و این سفر به حدی چالش‌برانگیز و جالب بود که همه‌ ما هرآنچه در چنته داشتیم، رو کردیم. از همه برای این اتفاق ممنونم. من عاشق این شخصیتم و از طرفدارام برای حمایتشون متشکرم. شما بودید که هر روز به من عشق و حمایت دادید. خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ام و نمی‌تونم تا سال ۲۰۲۰ صبر کنم.

گل گدوت در نقش زن شگفت‌انگیز و کریستن ویگ (Kristen Wiig) در نقش ابر تبهکاری به نام چیتا در این فیلم ایفای نقش می‌کنند و کریس پاین (Chris Pine) در نقش استیو تروور ظاهر می‌شود.

پتی جنکینز این دنباله را کارگردانی می‌کند درحالیکه جنکینز، چارلز راون، دبورا سیندر، زک اسنایدر، استفان جونز و گل گدوت تولید آن را برعهده دارند. ربکا راون اوکلی، ریچارد ساکل، وسلی کالر، جئوف جانز و والتر هامادا تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ پنجم ژوئن ۲۰۲۰ راهی سینماها می‌شود و براساس شخصیت خلق شده توسط ویلیام مولتون مارستون است که در کمیک دی‌سی دیده شد. برادران وارنر پیکچرز و کمپانی بخش سرگرمی برادران وارنر توزیع جهانی فیلم را برعهده دارد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.