اکران خصوصی فیلم سینمایی مارموز در پردیس سینمایی کوروش

26 December 2018 - 14:40

به گزارش سینماگیمفا (سینما فارس)، فیلم سینمایی مارموز فیلمی است به کارگردانی کمال تبریزی که نویسندگی این اثر را آیدین سیار سریع بر عهده دارد و تهیه‌کنندگی آن نیز بر عهده جواد نوروزبیگی است.

این فیلم در سال ۹۶ تمام مراحل آن انجام شده است که در ابتدا با نام خودسر معرفی گردید ولی مدتی پس از آن با نام مارموز معرفی شد.

در خلاصه داستان این فیلم به این صورت آمده است:

این فیلم داستان زندگی شخصی به نام قدرت است که سودای رسیدن به قدرت به هر قیمتی را دارد.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند به ترتیب زیر است:

حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی، سیاوش چراغ‌ور، بهزاد قریانلو، فرهان معین‌زاد و عیسی یوسفی‌پور.

این فیلم کمال تبریزی اولین نمایش خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر داشته است. این فیلم که در سال ۹۶ در آبان ماه کلید خورده بود در نهایت در بهمن ماه در ترکیه فیلمبرداری آن به پایان رسید.

داستان این فیلم روایتگر قصه و زندگی مردی است به نام بهمن که ناخواسته درگیر مشکلاتی می شود. او به تنهایی توان حل این مشکلات را ندارد.

این فیلم که مدتی پیش نمایش عمومی خود را آغاز کرده بود، مراسمی تحت عنوان اکران خصوصی فیلم مارموز در پردیس سینمایی کوروش برگزار گردید که شاهد مهمانان زیادی بود.

از جمله مهمانانی که به تماشای این فیلم نشستند به این صورت بود:

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و همسرش، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور، حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده مجلس و دیگر هنرمندان و هنردوستان از جمله براهیم اصغرزاده، مصطفی تاج‌زاده، محمدصادق رنجکشان، علیرضا رئیسیان، مسعود اطیابی، سعید سعدی، داریوش فرضیایی، جواد رضویان، آزاده صمدی، زهره‌سادات هاشمی، زهره حمیدی، هلیا امامی، مهدی قدیانلو، لیلا زارع، سامان سالور، سمیرا حسن‌پور، رضا ناجی، شقایق فراهانی، محمدرضا تقی‌پور مدیر موزه صلح و کاردار فرهنگی ژاپن.

اجرای این برنامه را مژده لواسانی برعهده داشت که پیش از نمایش فیلم، گروه بمرانی قطعاتی از موسیقی این فیلم را به صورت زنده اجرا کرد.

در سخنرانی قبل از فیلم کمال تبریزی درباره مشکلاتی که در گرفتن پروانه نمایش این فیلم داشت سخن گفت و یکی از بازیگران این فیلم یعنی محمد بحرانی گفت: ساختن فیلمی در ژانر کمدی سیاسی کار بسیار سختی است و فضای سیاسی و اجتماعی کشور را از هر فیلم کمدی، کمدی‌تر می‌دانم.

تهیه کننده و دیگر بازیگران این فیلم نیز ابراز امیدواری خود را درباره اکران موفق این فیلم را بیان کردند.

اکران عمومی فیلم سینمایی مارموز از چهارشنبه ۲۱ آذر در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌شود.

در ادامه می‌توانید عکس‌های اختصاصی اکران خصوصی فیلم سینمایی مارموز به کارگردانی گمال تبریزی را ببینید.

عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

برای مشاهده عکس‌های بیشتر و ویدیوها و اخبار روز سینمای ایران به صفحه اینستاگرام ما نیز سربزنید.

لینک اینستاگرام:

https://www.instagram.com/cinemafars.official

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.