کارگردان فیلم Bumblebee برای دنباله‌ی این فیلم ایده‌هایی دارد

25 December 2018 - 23:00

تراویس نایت (Travis Knight) کارگردان فیلم Bumblebee «بامبلبی» از هم اکنون برای دنباله‌ی این فیلم ایده‌هایی دارد. فرنچایز Transformers «تبدیل شوندگان» طی سال‌های اخیر با مشکلات زیادی روبرو بوده است، مثلا آخرین فیلم این سری یعنی Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» در باکس‌آفیس جهانی فقط ۶۰۵ میلیون دلار فروش داشت، که سهم باکس‌آفیس داخلی در آن فقط ۱۳۰ میلیون دلار بود. «بامبلبی» به نوعی یک ریبوت است، این فیلم تلاشی برای ساخت یک فیلم «تبدیل شوندگان» به شکلی کاملا متفاوت است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

خطر اسپویل: محتوای این خبر داستان فیلم «بامبلبی» را تا حدودی لو می‌دهد.

فیلم «بامبلبی» به شدت مورد توجه منتقدان قرار گرفته و در سایت راتن تومیتوز نمره‌ی ۹۴٪ را کسب کرده است. متاسفانه این فیلم در زمانی اکران شد که باید با رقبای سرسختی به رقابت بپردازد، که شامل Aquaman «آکوامن»، Spider-Man: Into The Spider-Verse «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» و Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز» می‌شوند. «بامبلبی» تاکنون در باکس‌آفیس موفق عمل نکرده، اما پارامونت هنوز به آینده‌ی این فیلم امیدوار است. ممکن است تعریف‌های منتقدین و مخاطبانی که فیلم را دیده‌اند باعث شود افراد بیشتری به تماشای این فیلم بروند و «بامبلبی» آغازگر دوران جدیدی در فرنچایز «تبدیل شوندگان» باشد.

تراویس نایت، کارگردان «بامبلبی» طی مصاحبه‌ای اعلام کرد از هم اکنون ایده‌هایی برای دنباله‌ی این فیلم دارد و برخی از این ایده‌ها کاملا شگفت‌انگیز هستند. او در این باره گفته است:

وقتی من به پایان هرکدام از فیلم‌های خودم می‌رسم، با خودم فکر می‌کنم بعد از این چه اتفاقی برای شخصیت‌ها می‌افتد. بنابراین در ذهنم کلی ایده و سناریو دارم که ممکن است در آینده برای چارلی یا بامبلبی اتفاق بیفتد. اگر مخاطبان از این فیلم استقبال کنند، ممکن است این ایده‌ها را در فیلم بعدی بررسی کنیم.

این یک نقل قول جالب است، که نشان می‌دهد نایت کاملا از فیلمی که ساخته است رضایت دارد. فعلا مشخص نیست «بامبلبی» جزو فیلم‌های قبلی ساخته‌ی مایکل بی (Michael Bay) است یا آغازگر خط داستانی جدیدی در فرنچایز «تبدیل شوندگان» خواهد بود. در این فیلم شاهد حضور افتخاری سیمونز جوان هستیم، مامور سکتور ۷ که در فیلم‌های مایکل بی او را دیده بودیم، و در پایان فیلم، بامبلبی شکلی آشنا به خودش می‌گیرد. همچنین، نایت صحنه‌ای با حضور مگاترون را از فیلم حذف کرده تا مشکلی برای پیوستگی زمانی این فرنچایز به وجود نیاید. در همین حین، هنوز هم مشکلات پیوستگی زمانی و حفره‌های داستانی در «بامبلبی» در مقایسه با فیلم‌های مایکل بی وجود دارد؛ مهم‌تر از همه، در سکانس پس از تیتراژ شاهد حضور یک اتوبات در زمین حدود ۲۰ سال قبل از زمانی هستیم که آن‌ها به زمین آمده‌اند. این به پارامونت آزادی عمل خوبی داده است؛ اگر «بامبلبی» به موفقیت دست پیدا کند، آن‌ها می‌توانند کل فیلم‌های مایکل بی را نادیده گرفته و داستان جدیدی را از این فیلم آغاز کنند.

البته ایده‌های نایت فقط به بامبلبی و اتوبات‌ها محدود نمی‌شوند. در حالی که چارلی در این فیلم مثل سم ویتویکی در فیلم‌های قبلی توسط اتوبات‌ها انتخاب نشده بود، اما نایت ایده‌هایی دارد تا او در دنباله‌ها یا اسپین‌آف‌های آینده‌ی این فرنچایز حضور داشته باشد. این حرکت هوشمندانه‌ای است؛ نقش آفرینی هیلی استاینفیلد (Hailee Steinfeld) در نقش یک نوجوان غمگین مورد توجه همگان قرار گرفته، و رابطه متقابل بین او و بامبلبی نقطه قوت اصلی فیلم است. اگر نایت بتواند روش مناسبی برای بازگشت او پیدا کند، حضور او باعث استقبال بیشتر مخاطبان از فیلم‌های احتمالی بعدی خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.