تریلر فیلم Black Mirror: Bandersnatch منتشر شد

28 December 2018 - 14:30

نتفلیکس تریلر رسمی فیلم Black Mirror: Bandersnatch اسپین‌آف سریال Black Mirror «آینه سیاه» را منتشر کرد. این فیلم امروز ۲۸ دسامبر از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در سال ۱۹۸۴، یک برنامه‌نویس جوان وقتی یک رمان فانتزی را در یک بازی ویدیویی مورد اقتباس قرار می‌دهد، در درک واقعیت دچار مشکل شده و با چالشی گیج کننده روبرو می‌شود.

شایعات زیادی درباره‌ی این فیلم شنیده می‌شود، از جمله اینکه این یک اپیزود تعاملی است که ببینده می‌تواند مسیر داستان را خودش انتخاب کند. نتفلیکس از این تکنیک در انیمیشن‌های کودکانه‌ی خود استفاده کرده است، مثلا در سریال انیمیشنی Puss in Boots «گربه چکمه پوش» که بیننده می‌تواند انتخاب کند این گربه با یک خدا بجنگد یا با یک درخت! با عملی کردن این تکنیک روی سریال Black Mirror، این اولین باری خواهد بود که نتفلیکس مدل “ماجراجویی خود را انتخاب کنید” را روی یک برنامه‌ی لایو اکشن پیاده می‌کند. Bandersnatch به عنوان زیرمجموعه‌ای از سریال Black Mirror، بخشی از فصل پنجم این سریال که در آینده منتشر خواهد شد به حساب نمی‌آید.

در فیلم Bandersnatch فیون وایتهد (Fionn Whitehead) بازیگر فیلم Dunkirk «دانکرک» در کنار ویل پولتر (Will Poulter) و آسیم چادری (Asim Chaudhry) نقش آفرینی می‌کنند. دیوید اسلید (David Slade) کارگردان قسمت Metalhead از فصل چهارم این سریال، کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است. از دیگر آثار اسلید می‌توان به فیلم‌های Hard Candy «آبنبات سفت» و ۳۰Days Of Night «سی روز شب» و سریال‌های Breaking Bad «برکینگ بد» و Hannibal «هانیبال» اشاره کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.