تریلر جدید و پوستر شخصیت‌های فیلم The Kid Who Would Be King منتشر شدند

28 December 2018 - 21:00

کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر جدید و پوستر شخصیت‌های فیلم فانتزی ماجراجویی The Kid Who Would Be King «پسری که شاه خواهد شد» را منتشر کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم The Kid Who Would be The King، داستان یک پسر دوازده ساله‌ی بریتانیایی به نام الکس را روایت می‌کند که مشکلات زندگی روزمره‌اش پس از یافتن شمشیر افسانه‌ایِ “اکسکالیبر” (Excalibur) از بین می‌روند. حال با وجود قدرتمندترین شمشیر تاریخ در دست بی‌قدرت ترین پسربچه‌ی مدرسه‌ای در بریتانیا، الکس و دوستانش باید در مقابل شرور قرون وسطایی به نام مورگانا قرار بگیرند، که مصمم است دنیا را نابود کند.

در این فیلم لوییس سرکیس (Louis Serkis) نقش الکس و دین چامو (Dean Chaumoo) نقش بدرز، بهترین دوست الکس را بازی می‌کنند. تام تیلور (Tom Taylor) و ریحانا دوریس (Rihanna Doris) نیز نقش لنس و کای را ایفا خواهند کرد، تا گروه جنگجویان الکس را تکمیل کنند. انگس ایمری (Angus Imrie)، سر پاتریک استوارت (Sir Patrick Stewart) و ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم براساس داستان اریجینال جو کُرنیش (Joe Cornish) که نویسندگی و کارگردانی فیلم را نیز برعهده دارد، ساخته می‌شود. او در نویسندگی فیلم‌های The Adventures of Tintin «ماجراهای تن تن» و Ant-Man «مرد مورچه‌ای» همکاری داشته و فیلم Attack the Block را کارگردانی کرده است.

تیم بوان (Tim Bevan) و اریک فلنر (Eric Fellner) از کمپانی ورکینگ تایتل (Working Title) تهیه‌کنندگی فیلم را در کنار نیرا پارک (Nira Park) از بیگ تاک پیکچرز (Big Talk Pictures) برعهده دارند. مایکل ایرلند (Micheal Ireland) از طرف کمپانی فاکس قرن بیستم ناظر این پروژه است.

The Kid Who Would Be King در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.