اولین نگاه ویژه به سایدشوی فیلم Alien Mythos Bust

30 December 2018 - 13:21

وقتی شما سایدشوی جدید «مجسمه بیگانه» فیلم را ببینید، از ترس و وحشت، نفستان در سینه حبس خواهد شد. در همین سایت کامینگ سون (Comingsoon) برای نخستین بار به ساید شوی فیلم جدید Alien Mythos Legendary Scale Bust (مجسمه افسانه‌ای بیگانه) نگاهی ویژه شده است، که شما می‌توانید این سایدشوی جدید را در گالری زیر تماشا کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

ظاهرا مجسمه جدید این موجود بیگانه بر اساس طرح اولیه از همان موجود فرازمینی در فیلم ترسناک علمی-تخیلی دوران‌ساز Alien (بیگانه) به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridely Scott) در سال ۱۹۷۹ است که توسط اچ. آر. گیگر (H. R. Giger) و هنرمند گریم: کارلو رامبالدی (Carlo Rambaldi) خلق شد.

این سایدشو در واقع اطلاعیه‌ای بر آگهی تبلیغاتی کمپانی مربوطه با عنوان “۱۲Days of sideshow” (دوازده روز سایدشو) است که دربرگیرنده‌ مجموعه‌ای از اولین عکس‌های هیجان‌انگیز پروژه‌های بعدی‌شان در سال جدید است. هزینه تولید و تاریخ پخش هنوز مشخص نشده است.

شما راجع به این فیلم جدید چه فکر می‌کنید؟ آیا این فیلم زیبا را به کلکسیون فیلم‌هایتان اضافه خواهید کرد؟ ما را از کامنت‌های خود مطلع کنید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.