فصل دوم سریال The Punisher در راه است + تیزر تازه منتشر شده از سریال

2 January 2019 - 13:00

بخش سرگرمی مارول و شبکه نتفلیکس، اولین تریلر فصل دوم سریال The Punisher (مجازاتگر) را منتشر کردند. اگرچه هنوز تاریخ رسمی پخش سریال اعلام نشده اما توییتی که در صفحه شبکه نتفلیکس منتشر شد و بعد پاک گردید، جمعه ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) را بعنوان تاریخ پخش سریال اعلام کرده بود. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تیزر را در قسمت زیر مشاهده کنید.

در فصل اول سریال مجازاتگر، کستل آزاد شد تا بدون ترس از تعقیب به زندگی بازگردد. نمی‌دانیم چه چیزی باعث می‌شود کستل به هویت مجازاتگر خود اعتراف کند اما بیلی روسو بعنوان Jigsaw بازمی‌گردد. دینا مدنی با بازی امبر رز روا (Amber Rose Revah) و کرتیس هویل با بازی جیسون آر. مور (Jason R. Moore) نیز دیگر شخصیت‌های فصل یک هستند که در این فصل نیز حضور دارند.

آنت اُتول (Annette O’Toole) و کوربین برنسن (Corbin Bernsen) نیز در نقش‌های الیزا و اندرسون اسکوالتز به این سریال پیوسته‌اند. جورجیا ویگام Giorgia Whigham) نیز در نقش امی بندیکس ظاهر شده و فوریانا لیما (Floriana Lima) در نقش کریستا دامونت بازی می‌کند و جاش استوارت (Josh Stewart)، جان پیلگریم است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • ربین قهرمانی says:

    بسیار منتظرش هستم و امیدوارم که زودتر بیاید. اما یه خبری خواندم که میگفت یکی از بازیگران سریال گفته که قرار است که این سریال کنسل شود. دیگه چی بگیم نتفلیکسه دیگه، هر چیزی از دستش برمیاد!!!