تریلر سریال هجوم زامبی‌های کره‌ای به یک قلمرو پادشاهی جدید

4 January 2019 - 11:00

نتفلیکس برای سریال ترسناک کره‌ای‌ خود (کره جنوبی) به نام Kingdom (پادشاهی) که به زودی پخش می‌شود، تریلر جدیدی را منتشر کرده است. این سریال بر ظهور زامبی‌ها در دوره پادشاهی چوسان در کره متمرکز است. این تریلر، با تاکید بر هجوم زامبی‌ها، صحنه‌های وحشتناک جدیدی را نمایش می‌دهد و گوشه چشمی بر قدرت‌مندی سریال نیز دارد. این ویدئو را می‌توانید در انتهای خبر تماشا کنید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در قلمروی پادشاهی که بر اثر فساد و قحطی مغلوب گشته است، بیماری مهلک عجیب و غریبی شایع می‌شود که مبتلایان را به هیولاهایی (زامبی) تبدیل می‌کند. ولیعهد که انگ وطن‌فروشی را به او زده‌اند و از نجات مردمش هم ناامید شده است، قصد می‌کند به سفری رود تا موجه شود که چه مصیبتی در کمین نشسته و در تاریکی پنهان شده است.

جو جی-هون (Ju Ji-Hoon) در نقش ولیعهد، بائی دونا (Bae Doona) در نقش سئو بی، ریو سئونگ-ریونگ (Ryu Seung-Ryong) در نقش جو هاک-جو، و هم‌چنین کیم سانگو (Kim Sangho)، هئو جون-هو (Heo Joon-Ho)، و جئون سئوک-هو (Jeon Seok-Ho) در این سریال شش اپیزودی ایفای نقش می‌کنند.

سریال Kingdom را کیم سئونگ-هون (Kim Seung-Hun) کارگردانی می‌کند و فیلم‌نامه آن را نیز کیم یون-هی (Kim Eun-Hee)، بر اساس سریال کمیک اینترنتی Land of the Gods (سرزمین خدایان) نوشته است. تمام قسمت‌های فصل اول، در ۲۵ ژانویه (۵ بهمن ماه) از شبکه نتفلیکس پخش می‌شوند. و تولید فصل دوم سریال قرار است در فوریه ۲۰۱۹ آغاز شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.