انتشار پوستر جدید فیلم The Prodigy پیش از انتشار تریلر آن

3 January 2019 - 14:00

اریون پیکچرز (Orion Pictures) برای فیلم ترسناک سوپر نچرالش به نام The Prodigy (شگفت‌انگیز) که به زودی پخش می‌شود، پوستر جدیدی را منتشر کرده است. این پوستر، تیلور شیلینگ (Taylor Schilling)، نامزد جایزه گلدن گلوب، را با موجودی ترسناک در پشت سرش به تصویر می‌کشد. این پوستر وحشتناک رادر انتها‌ی خبر ببینید و امروز منتظر پخش تریلر کامل آن باشید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم داستان مادری به نام سارا (Sarah) را بازگو می‌کند که پسری جوان به نام مایلز (Miles) دارد. رفتار نگران‌کننده مایلز نشان می‌دهد که یک نیروی شیطانی و احتمالا سوپرنچرال بر او مسلط شده است. سارا که نگران امنیت خانواده‌اش است، باید با غریزه مادرانه‌ای که برای دوست داشتن و حفاظت از مایلز دارد بجنگد تا بتواند بفهمد چه چیزی یا چه کسی مسبب این تغییر رفتار و حالات منفی مایلز شده است. او مجبور است برای یافتن پاسخ به گذشته رجوع کند، و بیننده را در سفری شلوغ و ناآرام با خود همراه می‌کند، جایی که مرز میان قدرت ادراک و واقعیت مبهم باقی می‌ماند.

تیلور شیلینگ در نقش سارا؛ با اولین ورود ناگهانی‌اش به ژانر وحشت؛ (و بازی دیگرش در سریال Orange Is the New Black (نارنجی همان سیاه است)) و جکسون رابرت اسکات (Jackson Robert Scott) در نقش پسر سارا ( با بازی دیگرش در It (آن) و Fear the Walking Dead (ترس از مرده متحرک)) در این فیلم هنرنمایی می‌کنند. پیتر مونی (Peter Mooney) و کولم فیور (Colm Feore) نیز در این فیلم حضور دارند.

فیلم The Prodigy به کارگردانی نیکولاس مکارتی (Nicholas McCarthy) در ۸ فوریه (۱۸ دی ماه) اکران می‌شود.

 

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.