جان کرازینسکی سری دوم فیلم A Quiet Place را کارگردانی نمی‌کند

4 January 2019 - 11:28

برخلاف صحبت‌هایی که پیرامون بازگشت دنیای A Quiet Place صورت گرفته، نویسنده، کارگردان و ستاره‌ی فیلم، جان کرازینسکی (John Krasinski) بیش‌تر درگیر بخش تولید فیلم شده است. با اینکه وی هنوز بطور قطعی عدم حضورش در منصب کارگردانی دنباله فیلم را اعلام نکرده، در مصاحبه با The Playlist اشاره‌هایی به دنباله فیلم کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آنطور که بنظر می‌رسد گویا اینبار خبری از خانواده ابوت نیست و فیلم نگاهی بر دنیای گسترده‌تری دارد که تحت تاثیر موجوداتی قرار گرفته که با شنیدن کوچکترین صدا، شکار خود را پیدا می‌کنند.

کرازینسکی اظهار داشته:

زیبایی این مسئله اینجاست که دنیای بزرگتری نشان داده می‌شود. بیشتر دنباله‌ها درباره بازگشت تبهکار یا قهرمان است و باید داستان جدیدی حول قهرمان یا تبهکار مورد علاقه ساخته شود. در این دنباله، ما با دنیا سر و کار داریم. دنیا ستاره‌ی این فیلم است. بنابراین، این مجموعه شرایط، چگونه مابقی دنیا با تراژدی آخرالزمان کنار می‌آید، قسمت جالب این قضیه است. این چیزی است که باعث شد این دنباله ساخته شود.

لذا بجای ساخته شدن یک دنباله که ادامه‌ی داستان فیلم اول است، دنیای A Quiet Place بیشتر شبیه یک آنتولوژی عمل کرده و به جستجوی شخصیت‌های متفاوت در شرایط متفاوتی می‌پردازد که خود را با دنیای جدید و ترسناک مطابقت می‌دهند.

کرازینسکی با خنده گفت:

من الان دارم فیلم‌نامه رو می‌نویسم و معلوم نیست کارگردانی‌اش کنم. اما این ایده‌ی جالبیه چون به فکر خودمم و این بهترین بخش قضیه است که فیلم شباهتی به یه دنباله نداره.

فیلم A Quiet Place به کارگردانی جان کرازینسکی و بازی همسرش، امیلی بلانت (Emily Blunt) در نقش مقابل وی است و نوا جوپ (Noah Jupe) و میلیسنت سیموندز (Millicent Simmonds)، بازیگران این خانواده چهار نفره بودند که بعد از خطر حضور موجوداتی که به صدا واکنش نشان می‌دادند، باید زندگی‌شان را در سکوت به سر می‌بردند. از آنجایی‌که سکوت به معنای نجات بود، حداقل دیالوگ را در فیلم شاهد بودیم.

اکران دنباله بدون عنوان فیلم A Quiet Place برای تاریخ ۱۵ مه ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.