حضور هارلی کویین در کلیپ جدید انیمیشن The LEGO Movie 2

4 January 2019 - 13:30

استودیوی برادران وارنر (Warner Bros) کلیپ جدیدی از انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part «فیلم لگو ۲: قسمت دوم» را منتشر کرد، که در آن شاهد حضور هارلی کویین هستیم. او در این کلیپ، نقشه‌ی امت برای نجات لوسی را یک ماموریت خودکشی خطاب می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part دوباره شخصیت‌های دوست‌داشتنی لگویی فیلم قبلی را باهم متحد می‌کند، تا در یک ماجراجویی اکشن و جالب دیگر، شهر دوست‌داشتنی خود را نجات دهند. پنج سال از زمان پایان فیلم قبلی می‌گذرد و حالا شهروندان این شهر با خطر جدیدی روبرو شده‌اند: هجوم موجوداتی فضایی به نام لگو داپلو (LEGO Duplo) که به سرعت همه‌ چیز را خراب می‌کنند، حتی سریع‌تر از آن‌که شهروندان، قدرت بازسازی آن خرابی‌ها را داشته باشند. به منظور شکست آن‌ها و بازگرداندن حالت طبیعی به دنیای لگویی، امت، لوسی، بتمن و دوستان آن‌ها به سرزمین‌های بسیار دور و ناشناخته می‌روند، کهکشانی عجیب که همه‌چیز در آن موزیکال است. این سفر قرار است شجاعت، خلاقیت و مهارت‌های سازندگی شخصیت‌های داستان را محک بزند و به همگان اثبات کند که آن‌ها چه شخصیت‌های خاصی هستند.

در این انیمیشن دوباره شاهد حضور شخصیت‌های فیلم قبلی یعنی انیمیشن The LEGO Movie «فیلم لگو» هستیم که شامل کریس پرت (Chris Pratt) در نقش امت، الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) در نقش لوسی، ویل آرنت (Will Arnett) در نقش بتمن، نیک آفرمن (Nick Offerman)  در نقش متال برد و آلیسون بری (Alison Brie) در نقش یونی‌کیتی هستند. همچنین بازیگران دیگری از جمله تیفانی هدیش (Tiffany Haddish)، استفانی بیاتریز (Stephanie Beatriz) و آرتورو کاسترو (Arturo Castro) در نقش‌های ملکه واتورا وانابی، سویت میهم و آیس‌کریم کن در این قسمت به آن‌ها اضافه می‌شوند.

مایک میچل (Mike Mitchell) کارگردان انیمیشن‌های Trolls «ترول‌ها» و The Sponge Bob Movie: Sponge Out Of Water «فیلم باب اسفنجی: اسفنج خارج از آب»، کارگردانی این انیمیشن را برعهده دارد. فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller) نویسنده و کارگردان‌های «فیلم لگو» اولین پیش‌نویس فیلم‌نامه‌ی این انیمیشن را براساس داستانی از لرد، میلر، جرد استرن (Jared Stern) و میشل مورگان (Michelle Morgan) نوشتند. سپس این فیلم‌نامه توسط رافائل باب واکسبرگ (Raphael Bob Waksberg) سازنده‌ی سریال انیمیشنی BoJack Horseman «بوجک هورسمن» بازنویسی شد. میلر و لرد در کنار دن لین (Dan Lin) و روی لی (Roy Lee) تهیه‌کنندگی این انیمیشن را برعهده دارند.

فیلم The LEGO Movie 2: The Second Part در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۹۷) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.