فیلمبرداری سریال پیش‌درآمد Rogue One از پاییز ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد

4 January 2019 - 16:00

خبرها حاکی از این است که فیلمبرداری سریال پیش‌درآمد Rogue One: A Star Wars Story «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» با بازی دیه‌گو لونا (Diego Luna) از ماه اکتبر ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. لونا قرار است دوباره در نقش خودش یعنی کاسیان اندور نقش آفرینی کند. این سریال لایو اکشن برای پخش در سرویس استریم دیزنی یعنی دیزنی پلاس (+Disney) تولید می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال پیش‌درآمد Rogue One که هنوز عنوانی ندارد، داستان ماجراجویی‌های کاسیان اندور جاسوس شورشی را طی سال‌های منتهی به شورش و قبل از وقایع فیلم Rogue One دنبال می‌کند. این سریال هیجانی، داستان ماموریت‌های جاسوسی برای بازگرداندن امید به کهکشانی که در دستان امپراطوری بی‌رحمی افتاده را نشان می‌دهد.

در فیلم Rogue One گروهی از قهرمانان جدید با همکاری هم به ماموریتی برای دزدیدن نقشه‌های ستاره‌ی مرگ، مهم‌ترین سلاح کشتار جمعی امپراطوری می‌روند. این رخداد مهم در خط زمانی جنگ ستارگان، مردمی معمولی که قصد انجام کارهای شگفت‌انگیزی دارند را دور هم جمع می‌کند، مردمی که طی این کار به مراتب والایی دست پیدا می‌کنند.

لونا در فیلم Rogue One در کنار فلیسیتی جونز (Felicity Jones)، مدس میکلسن (Mads Mikkelsen)، دانی ین (Donnie Yen)، جیانگ ون (Jiang Wen)، ریز احمد (Riz Ahmed)، فورست ویتاکر (Forest Whitaker) و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) حضور داشت. باید منتظر ماند و دید آیا هیچ‌کدام از شخصیت‌های فیلم در این سریال هم حضور دارند یا خیر.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.