تاریخ پخش فصل دوم سریال Killing Eve اعلام شد

4 January 2019 - 16:00

پس از تمدید زودهنگام سریال Killing Eve «کشتن ایو» برای فصل دوم، حالا شبکه‌ی بی‌بی‌سی آمریکا (BBC America) رسما تاریخ پخش فصل دوم این سریال را  اعلام کرده است. پخش فصل دوم این سریال با هنرنمایی ساندرا اوه (Sandra Oh) برنده‌ی گلدن گلوب و جودی کامر (Jodie Comer) از ۷ آوریل ۲۰۱۹ (۱۸ فروردین ۹۸) آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال به تازگی نامزد دو جایزه‌ی گلدن گلوب برای بهترین سریال درام و بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام برای ساندرا اوه شده است. فصل دوم، پیامدهای چاقو زدن ایو به ویلانل را در قسمت پایانی فصل اول بررسی می‌کند. امرلند فنل (Emerald Fennell) تهیه‌کننده اجرایی و سرپرست نویسندگان سریال در مصاحبه‌ای گفته است:

ایو کاری کرده است که ممکن است او را برای همیشه عوض کند، و پیامدهای مختلفی در زندگی و روابط اجتماعی او داشته باشد.

اوه همچنین به پیشرفت و عمیق‌تر شدن رابطه‌ی ایو و ویلانل در فصل دوم اشاره کرده، در حالی که کامر گفته در فصل دوم شاهد قتل‌های خلاقانه‌تری توسط ویلانل خواهیم بود.

سریال Killing Eve، براساس رمانی از لوک جنینگز (Luke Jennings) ساخته شده که تمرکزش روی دو زن است: ایو یک مامور خدمات امنیتی باهوش که شغل پشت میزی‌اش جوابگوی فانتزی‌های او برای جاسوس شدن نیست. ویلانل یک قاتل بااستعداد است که به تجملاتی که شغل خشن او برایش به ارمغان می‌آورد علاقه دارد. Killing Eve سریالی مهیج، جاسوسی و اکشن است که داستان توجه این دو زن به یکدیگر را دنبال می‌کند، دو زنی که وارد بازی موش و گربه‌ای حماسی شده‌اند.

فصل اول سریال Killing Eve، رکورد فوق‌العاده‌ای در رشد بینندگان ۵۴-۲۵ ساله و ۴۹-۱۸ داشت، که بیش از یک دهه بود توسط هیچ سریال تلویزیونی دیگری به دست نیامده بود. ساندرا اوه برای ایفای نقش اصلی سریال یعنی ایو، در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام نامزد جایزه‌ی امی شد و همچنین فیبی والر بریج (Phoebe Waller-Bridge) برای نویسندگی این سریال درام، نامزد جایزه گلدن گلوب شد. انجمن منتقدین تلویزیونی پس از پخش فصل اول این سریال به آن لقب بهترین سریال تلویزیونی جدید را دادند.

دیمون توماس (Damon Thomas) برای کارگردانی فصل دوم این سریال بازگشته است و تهیه کنندگی اجرایی آن را همراه لیزا برولمن (Lisa Brühlmann) و فرانچسکا گریگورینی (Francesca Gregorini) برعهده دارد.

Killing Eve توسط Sid Gentle Films تولید می‌شود و تهیه کنندگان اجرایی آن سالی وودوارد جنتل (Sally Woodward Gentle)، لی موریس (Lee Morris)، جینا مینگاچی (Gina Mingacci)، فیبی والر بریج، امرلند فنل و ساندرا اوه هستند. فیلم برداری فصل دوم این سریال هم‌اکنون در اروپا در حال انجام است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.