خلاصه قسمت اول فصل سوم The Flash منتشر شد

18 September 2016 - 09:00

انتظارات پیرامون شروع فصل سوم سریال The Flash بسیار بالا رفته‌است. فصل دوم، فصلی پر هیجان بود که در آن بری آلن و همراهانش به مقابله با اسپیدستر Zoom (با بازی تدی سیرز و صداپیشگی تونی تاد) به عنوان نقش اصلی منفی پرداختند. اتفاقات پیچیده و غافلگیری‌های بزرگی را در سال دوم پخش سریال شاهد بودیم، اولا گروه مردی را ملاقات کرد که فکر می‌کرد Jay Garrick است ولی در واقع Zoom بود، در حالی که در زمین دیگر، Henry Allen در واقع Jay Garrick بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

تیم فلش در شکست دادن زوم به موفقیت رسید (باعث تعجب نیست)، البته با کمک بری از نظر زمانی. ولی علی‌رغم این پیروزی، بری بدون عوارض جانبی از این اتفاقات بیرون نیامد. پدر او نهایتاً به شهر Central City بازگشت تا با پسر خود زندگی کند، ولی این همراهی چندان به طول نینجامید، چرا که او در این خط زمانی توسط زوم به قتل رسید. این اتفاق به روند مهمترین و حیاتی‌ترین تصمیم گیری بری سرعت بخشید. به جای استفاده از فرصت اینکه برای همیشه زندگی شاد را با ایریس داشته باشد، بری تصمیم گرفت با سفر به گذشته از قتل مادرس توسط Reverse-Flash جلوگیری کند. این تصمیم منجر به به وجود آمدن اتفاقات Flashpoint شد و قرار است فصل سوم را تحت تاثیر قرار دهد که این موضوع در بسیاری از تبلیغات و ویدیوها و تریلرهای مختلف فیلم به نمایش در آمده‌است. و حال شبکه The CW به طور رسمی خلاصه قسمت اول فصل سوم را با عنوان Flashpoint منتشر کرده‌است. شما می‌توانید این خلاصه را به طور کامل در زیر بخوانید:

برای به دست آوردن چیزی که همیشه خواستارش بودید چه چیزی را قربانی می‌کنید؟ بری (گرنت گاستین) زندگی رویایی خود را تجربه می‌کند، والدینش زنده هستند، او از آیریس (کندیس پتون) برای قرار ملاقات درخواست کرده‌است و می‌تواند در نهایت فردی نرمال باشد، چرا که حال سنترال سیتی اسپیدستری دیگر به نام کید فلش (کینان لانسدیل) را دارد تا شهر از اتفاقات بد در امان نگه دارد. در حالی که بری شروع به فراموش کردن اتفاقات زندگی قبلی خود می‌کند، Reverse Flash (با بازی بازیگر مهمان، مت لتشر) با حالتی تهدید وار، به رقیب خود هشدار می‌دهد که اگر او به زندگی در این خط زمانی ادامه بدهد، عواقب دردناکی برای او و کسانی که دوستشان دارد پیش خواهد آمد. علاوه بر فراموشی خاطراتش، قدرت‌های او نیز به زودی فراموش خواهد شد. وقتی فاجعه رخ دهد، بری باید تصمیم بگیرد که آیا به زندگی در این دنیا به عنوان بری آلن ادامه دهد یا با عنوان The Flash به دنیای خود بازگردد.

the-flash-season-3-kid-flash-flashpoint

این خلاصه با اینکه اطلاعات زیادی را جدا از تریلرها و تیزرهای تبلیغاتی منتشر شده در اختیار ما قرار نمی‌دهد، ولی در کل هیجان انگیز است که نهایتا همه چیز مشخص شد. درست مانند کامیک بوک «Flashpoint»، بری باید با چالش از بین رفتن خاطراتش از دنیای اصلی مقابله کند و همچنین این فصل را در دوره‌ای شروع می‌کند که مادرش زنده است. بر خلاف این کامیک بوک، بری قدرت اسپیدستری خود را خواهد داشت، ولی این طور که مشخص شده‌است، این توانایی به مرور که او به ماندن در این خط زمانی ادامه دهد کم رنگ‌تر می‌شود.

شاید مهم‌ترین و جذاب‌ترین المان در خلاصه این جمله باشد، «وقتی فاجعه رخ دهد». ما می‌دانیم بری در این فصل با دو تبهکار اصلی روبرو خواهد شد؛ ساویتار (Savitar) و دکتر آلکمی (Dr. Alchemy). سوال این است که این تبهکاران در کدام جهان خود را برای اولین بار نشان خواهند داد و آیا اینکه می‌توان اثر شرارت آنها را در همین ابتدا در قسمت اول مشاهده کرد؟ به زودی خواهیم فهمید. به نظر می‌آید که فصل سوم سریال The Flash بزرگ‌ترین آنها خواهد بود و حتی اگر فلش و تیمش از ماجراهای Flashpoint رهایی یابند، امکان دارد اوضاع به حالت عادی باز نگردد.

فصل سوم فلش، سه‌شنبه ۱۳ مهر از شبکه The CW به نمایش در خواهد آمد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.