نیکول کیدمن تاریخ پخش فصل دوم سریال Big Little Lies را لو داد

4 January 2019 - 22:01

نیکول کیدمن بازیگر سریال Big Little Lies (دروغ‌های بزرگ کوچک) در مصاحبه با اندرسون کوپر (Anderson Cooper) و اندی کوهن (Andy Cohen) شبکه CNN، اشاره‌ای به تاریخ شروع به پخش فصل دوم سریال برنده امی و گلدن گلوب شبکه HBO داشته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کیدمن گفت:

فکر کنم ژوئن باشه، ژوئن مدنظر ماست. هنوز کار تدوین سریال تموم نشده اما از اینکه پرسیدید ممنونم، چون خوشحالم که مردم واسه دیدن این سریال هیجان دارند.

ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و کیدمن هر دو برای بازی در سریال و بعنوان تهیه‌کنندگان اجرایی کار باز می‌گردند. مریل استریپ (Meryl Streep) بازیگر زن برنده سه دوره اسکار نیز در نقش مری لوییز رایت، مادر پری رایت، به سریال اضافه شده است. مری به دنبال وقایع رخ داده در فصل اول در حالیکه نگران نوه‌هایش است وارد مونتری می‌شود.

شیلین وودلی (Shailene Woodley)، لورا درن (Laura Dern) و زویی کراویتز (Zoe Kravitz) برای بازی در فصل دوم بازگشته‌اند.‌ شخصیت جین چپمن با بازی شیلین وودلی در حال سپری کردن ترومای ناشی از مرگ ناگهانی پری است در حالیکه سعی دارد زندگی جدیدی برای خودش و پسرش، زیگی، بسازد. رنتا کلین، با بازی درن، زنی است که با چالش‌های جدیدی در ازدواجش مواجه می‌شود‌. شخصیت بانی کلرسون با بازی زویی کراویتز نیز با گذشته‌اش مواجه می‌گردد در حالیکه با مرگ پری دست و پنجه نرم می‌کند.

دیوید ای. کلی (David E. Kelley) نویسنده و شورانر سریال، هر هفت قسمت را نوشته است که براساس کتابی نوشته‌ی لیان موریارتی (Liane Moriarty) است. او تهیه‌کننده اجرایی کار همراه با کیدمن و Blossom Films است. برونا پاپاندرا (Bruna Papandrea)، جین-مارک والی (Jean-Marc Vallée)، ناتان راس (Nathan Ross) و گرگ فینبرگ (Gregg Fienberg) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

جین-مارک والی، کارگردان فصل اول، این فصل را کارگردانی نخواهد کرد بلکه آندرا آرنولد (Andrea Arnold) سکان‌دار فصل دوم است.

فصل اول سریال دروغ‌های بزرگ کوچک هشت جایزه امی را از آن خود کرد که نیکول کیدمن، الکساندر اسکارشگرد، لورا درن، جین-مارک والی کسانی بودند که جایزه امی را به خانه بردند. این سریال برنده چهار جایزه گلدن گلوب از جمله بهترین سریال تلویزیونی کوتاه شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.