تاخیر در پخش نسخه جدید Jacob’s Ladder

5 January 2019 - 10:07

به گزارش وب سایت بلادی دیسگاستینگ (Bloody Disgusting)، کمپانی ال دی اینترتینمنت (LD Entertainment) رسما تاریخ انتشار نسخه جدید فیلم Jacob’s Ladder (نردبان جیکوب/یعقوب) را به تاخیر انداخته است. این فیلم در واقع نسخه بازسازی شده فیلم کلاسیک Jacob’s Ladder در سال ۱۹۹۰ است. اول قرار بود که نسخه جدید در اول فوریه امسال پخش شود اما ظاهرا تاریخ جدید پخش آن به بعد موکول شده است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

نسخه جدید فیلم Jacob’s Ladder را دیوید ام. روزنتال (David M. Rosenthal) کارگردانی می‌کند، و فیلم‌نامه آن را نیز جف بولر (Jeff Buhler) و سارا تورپ (Sarah Thorp) نوشته‌اند. از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند عبارت‌اند از: مایکل الی (Michael Ealy)، جس ویلیامز (Jesse Williams)، نیکول بهاری (Nicole Beharie)، کارلا سوزا (Karla Souza)، گای برنت (Guy Burnet)، و جوزف سیکورا (Joseph Sikora). ساخت و تولید فیلم از سال ۲۰۱۳ کلید خورده است که تا به حال پروسه طولانی مدتی را پشت سر گذاشته است.

در نسخه اصلی فیلم که توسط کارگردان موفق آیینی؛ آدریان لاین (Adrian Lyne) کارگردانی شده است، تیم رابینز (Tim Robbins) هنرنمایی می‌کرد. داستان فیلم در مورد یک سرباز قدیمی ویتنامی به نام جیکوب سینگر (Jacob Singer) است که در نیویورک زندگی می‌کند. سینگر که گذشته‌اش او را رها نکرده و از پادرآورده‌ست، به تدریج دچار جنون خطرناکی می‌شود که دیگر نمی‌تواند واقعیت و خیال را از هم تشخیص بدهد. نسخه جدید فیلم دوباره همین مضامین را با توجه به عصر معاصر بررسی می‌کند؛ و در واقع فیلم پر هیجان و اکشنی را در مورد پارانویای دو برادر در عصر مدرن ارائه می‌دهد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.