پیوستن مایکل پنا به آدام دیواین در فیلم کمدی Lexi

5 January 2019 - 12:30

مایکل پنا (Michael Pena) به گروه بازیگران فیلم کمدی Lexi (لکسی) محصول CBS Films پیوست. پیش از این، آدام دیواین (Adam Divine) و الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp) به عنوان بازیگران نقش اول این فیلم انتخاب شده‌اند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

پنا که در حال حاضر در سریال Narcos: Mexico (نارکوس: مکزیک) که از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود، به عنوان یک مأمور مبارزه با ستاد مواد مخدر DEA ایفای نقش می‌کند، به این کمدی مستقل نیز پیوست. فیلمی که کاراکتر اصلی‌اش دیواین، در زندگی فقط و فقط عاشق موبایل هوشمندش است، و در این میان نقش پارتنر رمانتیک وی را نیز شیپ بازی می‌کند.

نویسندگان فیلم The Hangover (خماری): جان لوکاس (Jon Lucas) و اسکات مور (Scott Moore) کارگردانی این فیلم مستقل را بر عهده دارند، و سوزان تاد (Suzanne Todd) هم تهیه‌کننده کار است. این فیلم که در سانفرانسیسکو ساخته می‌شود قرار است ۱۵ فوریه ( ۲۶ بهمن ماه) اکران شود.

پنا که اخیرا در فیلم ۱۲Strong (نیرومند۱۲)، محصول کمپانی برادران وارنر (Warner)، در نقش سام دیلر هنرنمایی کرد، در فیلم سینمایی Ant Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و زنبورک) و فیلم The Mule (قاچاقچی) با بازی کلینت استوود (Clint Eastwood) نیز حضور دارد. به علاوه در فیلم اقتباس شده از سریال معروف شبکه ABC یعنی فیلم Fantasy Island (جزیره فانتزی) -جزیره جادویی و برآورده‌کننده آرزوها- به کارگردانی ریکاردو مونتالبان (Ricardo Montalban) و محصول کمپانی بلوم هاوس (Blumhouse)، قرار است در نقش معروف آقای رورک نیز هنرنمایی کند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.