تصاویر جدید فیلم Rocketman با حضور تارون اگرتون در نقش التون جان

5 January 2019 - 14:30

کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) تصاویر جدیدی از فیلم Rocketman «راکت‌من» را منتشر کرد که در آن‌ها شاهد تغییرات تارون اگرتون (Taron Egerton) در نقش التون جان (Elton John) هستیم. این فیلم یک فانتزی موزیکال توصیف شده و نمی‌توان آن را یک فیلم بیوگرافی نامید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم روی اتفاقات ابتدای راه ستاره‌ی موسیقی، التون جان تمرکز دارد و مسیر رو به موفقیت او را به تصویر می‌کشد؛ از وقتی که اعجوبه‌ای در آکادمی موسیقی سلطنتی بود، تا زمانی که با مشارکت دوست همیشگی و تاثیرگذارش برنی تاپین (Bernie Taupin) توانست به یک ستاره‌ی جهانی موسیقی تبدیل شود. این فیلم بر سرگذشت این هنرمند نگاهی دارد و تصویر زیبایی از او به نمایش می‌گذارد.

در فیلم «راکت‌من» تارون اگرتون (Taron Egerton) در نقش التون جان، جیمی بل (Jamie Bell)، ریچارد مادن (Richard Madden) و برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) نقش‌آفرینی می‌کنند.

کارگردانی این فیلم برعهده‌ی دکستر فلچر (Dexter Fletcher) است و فیلم‌نامه‌ی آن را لی هال (Lee Hall) نوشته است. متیو وان (Matthew Vaughn) به همراه التون جان و دیوید فرنیش (David Furnish) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند.

فیلم «راکت‌من» در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

 

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.